Asistentka učiteľa

menasuobsadene
20. apr 2023

Dobrý deň, pracujem ako AU cez projekt. Nastúpila som 1.2021, zmluvu na dobu určitú som mala do 8.21, potom mi ju predĺžili na ďalší rok - do 8.22., tu mi predĺžili do 8.23.
Riaditeľka je podľa jej slov krytá dodatkom v kolektívnej zmluve, nemusí do 2r automaticky predĺžiť zmluvu na dobu neurčitú, plus môže zmluvu na dobu určitú predlžovať viackrát ako 2.
Mali sme poradu, vravela, že 10.5. sa bude vedieť či školy dostanú peniaze na AU na ďalší rok…
Mám 25 dni dovolenky, ktorú si podľa slov riaditeľky mám vyčerpať cez leto, druhý letný mesiac mám byt na neplatenom voľne.
Štve ma klíma školy, aj to, že sa neviem dopátrať práv AU.
Aké máte skúsenosti vy?
Budem vďačná za všetky postrehy, pekný deň 🌞

sajmonka_1216
20. apr 2023

@menasuobsadene kolektívna zmluva by mala byt prístupná aj tebe, tak si ju prečítaj a uvidis
U nás ten asistent tiež nikdy nevie na čom je, keďže jeho miesto závisí od peňazí 😕

palicka
20. apr 2023

@menasuobsadene ano, má pravdu, projektovych zamestnancov kryje KZ vyššieho stupna, môžu mat opakovane predĺženú PZ na urcito. 25 dni dovolenky je celkom Ok, predpokladám, že v škole nezačínajú čerpať dovolenky od 1.8. do 31.8. Takze podľa mna sa celkom vpraces do voľných dni

menasuobsadene
autor
20. apr 2023

@menasuobsadene ahoj, ďakujem za reakciu, peniaze zevraj budú. Ide skôr o to, že vzťahy v škole sú hrozne. Riaditeľka si chce dosadiť “svojich” AU, nepáči sa mi to. Roky som robila na menezerskych pozíciách, prácu AU mám teraz, je to fajn, keď mám malé dieťa. Vykoľajila ma dedinskost a skostnatelost na škole, vedela aj cítila som to, ale že to dôjde až sem som vážne nečakala. Rodičia/deti/ucitelia a doteraz aj riaditelka boli spokojni. Divam sa na to vzhladom na spatne skusenosti. Uz len predlzovanie zmluvy kazdy rok, nestalost a neistota. Mali by byt odbory pre AU, lebo je s nami nakladane ako s handrami. ;)

kacena4
20. apr 2023