Asistent učiteľa

lenkadanisova
18. sep 2024

Dobrý deň, prosím vás o radu. V skratke zhrniem moju situáciu. Mám 42 rokov. Od malička som túžila byť učiteľkou, ale.... Ukončila som obchodnú akadémiu, zamestnala som sa ako účtovníčka, no vedela som, že toto nie je to, čo by som chcela robiť. Preto ako 25 ročná som začala študovať VŠ, učiteľstvo. V 2.ročníku som otehotnela, vydala sa, narodila sa nám dcéra. Priority sa zmenili, ale bola som spokojná. Teraz je dcéra už takmer dospelá a vo mne stále viac rastie túžba splniť si svoj detský sen. Študovať učiteľstvo si už netrúfam, vzhľadom na môj vek, ale viem, že by ma napĺňalo robiť aj asistenta učiteľa. Myslíte,že to má význam teraz s tým začať? A ak áno, ako postupovať? Kde začať? Sú v tom odbore potrebné aj talentové znalosti? Spev a kreslenie mi vôbec nejde. Veľmi pekne ďakujem za odpovede

kaktusik007
18. sep 2024

@lenkadanisova o par dni mam 45, som v druhom rocniku na VS a druhym skolskym rokom pracujem ako pedagogicky asistent. Takze - nikdy nie je neskoro a ak ta to k ucitelstvu tiahlo, najvyssi cas zacat studovat. Mas este pred sebou minimalne 20 rokov pracovneho zivota - dost dobry dovod na to, spravit zmenu.

lenocka1108
18. sep 2024

Tiež som po 40. Tento rok som skusila prijímačky na strednú školu. Spravila som, ale zo 160 brali 30, žiaľ nezmestila som sa medzi tých 30. O rok idem na to opäť. Pokračujem zatiaľ ako "učiteľka" v centre voľného času...

ankare
18. sep 2024

@lenkadanisova pracujem ako pedag. asistent a tiež neviem kresliť ani spievať 😅 zisti si najľahšiu cestu ako byť kvalif. pedag. asistent. DPŠ? Porad sa s niekým. Držím palce!

lenkadanisova
autor
18. sep 2024

@kaktusik007 ďakujem za povzbudenie

lenkadanisova
autor
18. sep 2024

@ankare to je ten problém, že neviem na koho sa obrátiť, nepoznám nikoho z môjho okolia, kto by mi vedel v tomto poradiť.

nikaeli
18. sep 2024