Asistent učiteľa

evica1111
8. jan 2023

Dobry den, pracujem ako asistent ucitela v specialnej skole od septembra. Nemam pedagogicke vzdelanie, takze si chcem spravit "nadstavbu" pomaturitne studium na Strednej pedagogickej skole externe. Odporucaju skolu v Bratislave na Bullovej alebo na Bieloruskej. Chcem sa spytat ake(z coho) su tam talentovky a ci tam nahodou niekto ide poslat prihlasku v z okolia Bytče alebo ZA tento rok. Dakujem za odpovede

luccija
8. jan 2023

@evica1111 máš to na stránke Bullovej pedagogickej.Hudba, spev, myslím, že aj pohybové veci, skúšali dievčatá z básniciek a podobne Bieloruská je súkromná platíš si a nad veľa vecami prižmúria oči detto paneurópska na jednej sa platilo 130 na druhej 150 eur mesačne.

evica1111
autor
8. jan 2023

@luccija Aha..dakujem pekne🙂aj teraz citam, ze na Bieloruskej sa nerobia prijimacky.

kacena4
8. jan 2023

z vlastnej skusenosti ti povem ze studovat bc. specialnu pedagogiku je lahsie ako nadstavbu na strednej. aspon ja to tak vnimam, menej prednasok, uciva, skusok a hlavne studujes v odbore a po skonceni si vo vyssej platovej triede

evica1111
autor
8. jan 2023

@kacena4 Aha, dakujem za postreh. Ja som este len v zaciatkoch. Vsetko je pre mna nove. Zvolila som zatial tuto cestu, lebo musim dokoncit vzdelanie do 4 rokov od nastupu do prace. Uvidim, ci to vobec dam ( 2 deti, praca, skola)🙂.A vek. Mam uz 40!! Ak budem zvladat urcite pojdem studovat dalej. Mozem sa spytat, kde si studovala?

kacena4
8. jan 2023

@evica1111 v ba UK

euka210
8. jan 2023

@evica1111 no tiez mi to pride ako hlupost strednu pegecku pre asistenta. To je do skolky. Tam chcu vacsinou pedag.minimum ale na VS sa robi 2r studium. Alebo specialnu pedagogiku, len externe to tusim predlzili Bc z 3 na 4r co znama robila. A vsetko externe sa plati.

jani90
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
zuzi75
11. sep 2024