Aký pracovný čas?

zuzulik280
4. feb 2014

Milé mamičky, chcel aby som vedieť Váš názor, čo sa tyka nastupu do práce. So synom budem asi doma do 2 rokov aj 9 mesiacov, čiže si to pekne vychutnám skoro celu rodičovsku. V septembri ho dam do školky a v oktobri by som chcela nastupit do práce, normalne mi trvá ešte rodičak do konca januara. Chem sa spytať, je podľa Vás lepšia praca na osmičky, alebo práca na smeny? Pracujem ako sestra, 12stky, systemom denna 12, nočna 12, volno jeden den - to vlastne len spim po nočne, plus vždy jeden den vo vikende bud denna alebo nočna......po nočnej budem spat a syn bude v skolke, po dennej pridem domov okolo 20,30 to ho akurat dam spat. Mám len jedno dieta. Myslite, že to budem zvládat? ??neviem si to teraz ani predstavit, plus aj cestovanie okolo hodinky. Ine mi nezostava....iba hladat si inu pracu za podstatne menej penazi, lebo smenova praca je viac platená. Vyhody su tie, že ked treba riesit doktora a podobne mam volne dni pred nočnou , po nočnej a možem si vybavit. Ďakujem za názory.

nigguska
4. feb 2014

@zuzulik280 Ahoj,ja by som pracu na smeny brala radsej ako byt kazdy den od rana do vecera v praci....rano musim byt na 8smu,tak to stresujem,ci vobec stihnem,a vecer ledva utekam do skolky,aby tam krpec necakal pol hodinu obleceny....ak ti ma kto pomoct,ked mas dennu,tak je to fajn....ale to je moj subjektivny nazor...

mysicka36
4. feb 2014

Nikdy som na smeny nepracovala tak neviem. Ja pracujem od 7:00 - 15:30 a v pohode veziem deti do školy/škôlky a chodím pre nich v normálnom čase, že niesu poslední.

Čo napr. nechápem, prečo by som si mala lekárov vybavovať vo voľnom čase? 😀 veď máš nárok 7dní na seba + 7dní doprovod. Zamestnávateľ to platí. U nás smenári chodia k lekárovi zásadne počas smeny a majú pravdu.

janinah
4. feb 2014