Aky je roziel medzi Doktorkou a Profesorkou
Je to niejaka vedčšia funkcia lebo mam vtom z metok
Doktor je vysokoškoský titul získaný v podstate bežným štúdiom. Profesor je titul získaný na základe osobitných kritérií.
profesor je najvyšší možný titul, v podstate postupnosť je takato: doktor (Dr.), doktor (PhD.), docent (doc.), profesor (prof.) ....inak nie je ti rozumieť...
Doktor PhD. je nižší titul ako profesor, po magisterskom štúdiu môžeš pokračovať na doktorát. Potom pokračovať ďalej a ďalej a získať až najvyšší titul profesor
prve tri roky vysokej skoly - bakalar,
dalsie dva roky - magister, tu vacsina alebo vedsina skonci,
ti co pokracuju, studuju podla formy studia doktorantske studium, najskor obhajuju rigoroznu pracu a dostanu maly doktorat - napr. PaedDr., RNDr, PhDr. atd.... to su doktori, niektorym to staci,
ini pokracuju v studiu a ziskaju velky doktorat - PhD.,
tito vacsinou aj ucia na nejakej vysokej skole, realizuju nejaky vyskum a dalej sa vzdelavaju, potom obhajuju docenturu - titul. Doc. (docent),
profesor je najvyssi stupen akademickeho vzdelania a vymenuvava ho prezident.
Ja by som len dodala, že nemýliť si to so stredoškolskými profesormi, ktorí titul prof. nemajú, ale je zvyk ich tak oslovovať a niektorí si na tom dokonca veľmi zakladajú 😅
Doktor je vedecký titul, profesor pedagogický, v podstate. Sú to rôzne vetvy vzdelania.
Autorka zjavne nie je ani doktorka ani profesorka
@doriiis ale vsak spytat sa moze
@zuzanka.zuzu ...myslela som tu jej gramatiku.Katastrofa
Autorka - ....malo tam bYť...
...nepYtam...
Preboha...čím ďalej,tým horsie
@doriiis pockaj o chvilku - "to mi mobil prepisuje"
@doriiis uz to zmazala 🤦😂
Zas som zmäčškala odpoveďe?
@zitaje profesor je tiez titul vedecky. Nie pedagogicky (ak nemyslis SS “profesor”).
@stellarstar krásne slovo, asi si ho požičiam sem tam🙂))))))
Masaker...