Ako začať pracovať v IT?

31. aug 2022

Ahojte, otazka skôr na technicky zdatne zienky 🙂 alebo aj mužov.
chcela by som veľmi začať pracovať v IT oblasti. Vysoku školu (informatiku nemam) studujem manažment a pracujem ako dispečerka. ale viem plynulo po anglicky, Excel ovládam na vynikajúcej urovni, mám kurz SQL databázy a aktuálne sa doma venujem jave. Myslite že mám šancu zamestnať sa niekedy v tejto oblasti aj bez VŠ a skúsenosti?

mirko84
1. sep 2022

Sanca je, ale na zaciatok by som skusal radsej poziciu tester a nie developer / programator. Studuj dalej a rob si kurzy, ale dostat sa bez prechadzajucich skusenosti hned na poziciu programatora bude podla mna narocne. Lebo ono to nie je len o jazyku (java, .net, sql, …) ale hlavne o sposobe rozmyslania a to treba tiez natrenovat / ziskat. Dobry programator sa relativne rychlo vie prepnut do ineho jazyka, lebo prave to analyticke myslenie je ta najdolezitejsia cast a tu si nesie stale so sebou

stannkal
1. sep 2022

Ak chces programovať, tak bez VŠ sa môžeš v pohode zamestnať ale bez skúseností nie. A keďže ta nikto takto nezamestna tak skúsenosti môžeš získať len tak ze budeš pracovať na nejakom vlastnom projekte, ktorým sa potom môžeš prezentovať. A to chce velku casovu investíciu. No ale IT nie je len o programovaní, môžeš skúsiť nejakú manažérsku pozíciu keď to už študuješ.

ramzes1980
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
bambulka814
1. sep 2022

Registruj sa tu, dozvies sa veľa:

https://itmasummit.com/venue/?utm_source=Facebo...

topgabo
3. sep 2022

Ahoj, v IT sa da bez VS sa dostat na dobru poziciu, zacal som ako support, kde som instaloval PC, support Microsoft programov. Za rok a pol som sa vypracoval na Server Administrator poziciu, urobil som certifikaty a aktualne riesim Cloudove riesenie.