ahojte dievčatá, dámy, baby, maminy.....skončila mi rodičovská a nadišiel čas hľadania práce, som pozvaná na pracovný pohovor do firmy ktorá sa venuje obchodu s bicyklami - veľkoobchod.....pozícia v administratíve, keďže viem, že tam nebudú žiadny dedovia v oblekoch, chcem sa zaujímavo ale samozrejme slušne obliecť. máte nejaké nápady?prípadne čomu sa má vyhnúť a naopak na čo sa zamerať??? ďakujem
podľa toho aký si typ. Obleč si niečo v čom sa budeš cítiť super. Ja som ešte pred niekoľkými rokmi prišla na pohovor v rifliach a vo vetrovke. Keďže som sa riaditeľovi páčila - miesto som dostala.....
podla mna kludne mozes mat skinny jeans a sako-budes sportovo elegantna
urcite by si tam nemala ist v leginach alebo ako na party ani v teplakoch len za to ze predavaju sportove veci 🙂
to ako sa obliekaju kolegovia aky tam je dress code zistis az potom.
Cize skor by som skusila prist oblecena v tom administrativnom style kostym ako priliz moderne clovek nikdy nevie skym mas pohovor a urcite ta nebudu sudit na zaklade priliz oficialneho outfitu
mozes mat aj puzdrove saty nad kolena a cizmy.. 🙂
No tak ja si myslim, ze na administrativnu poziciu ziadne rifle ani saty nad kolena. Viem, ze standardy sa menia, ale kedze pises, ze si po materskej, tak mas asi trochu viac rokov, nez 20. Na mladej kocande vyzera oblecenie inak, nez na dame, ktorou si. Isla by som do slusnych nohavic (nie rifle), bluzky (pripadne topu), na to svetrik alebo sako (v com sa lepsie citis) a kabat. Jednoduche alebo ziadne sperky, normalny make-up a ciste nechty (ziadne 2cm gelove s trblietkami).
Jednoducho je to pre mna prejav ucty k buducemu zamestnavatelovi.
Ano, moze sa stat, ze tam on pride v rifliach, ale to je zas jeho vizitka.
Drzim palce!
urcite ziadne skinny jeans a vetrovka 😅
bud kostym, alebo saty po kolena a kabat, alebo slusne elegantne nohavice, blukza/top, lodicky/cizmy.
v oblekoch veru chodia aj mladsi muzi nez dedovia 😀 a ze to veru vacsine slusi 😉 😉
kde zijes, ked si myslis, ze v oblekoch chodia len dedovia?
popracuj aj na pravopise, lebo v administrative sa ti bude hodit