Ako prebieha štandardná adaptácia začínajúcej učiteľky v škôlke?

20. jan 2024

Mile pani ucitelky. Od januara som nastupila ako zacinajuca pani ucitelka do MS k 3 rocnym detickam.
Ako prosim prebieha standardna adaptacia zacinajucej ucitelky MS ? Ja mam pocit ze som samouk. Kolegyna nema cas na nic. Plavam vo vode a neviem kde je sever. Pozaduje odomna chodit na jej ranne ( vraj ona to vie a ja som ta, co ma byt iniciativna ). To znamena, ze mam tahat cele dni.
Ako to prosim prebiehalo u Vas ? Kazda ste raz zacinala.
Plany si pisem sama, nastastie viem ako zo skoly.
Vdaka za kazde povzbudenie.

lubkavargova1
20. jan 2024

Tak otazka je ci je ta kolegnka uvadzajuca alebo len cisto kolegynka a teda mali by ste si to vyjasnit...lebo toto je len potom zneuzivanie a ver ze to dlho nevydrzis...polozi ta to...ja som sice OZ, ale ja som chodila ku mojmu uvadzajucemu kazdy mesiac na konzultacie, teda poradu a tam sme prebrali vsetko...urcitym sposobom, kazdy musi byt iniciativny...predpokladam, ze ked ty mas ranne, ona tam neni, ze? :D To by trebalo aj rozhovor a riaditelkou

autor
20. jan 2024

@lubkavargova1 Ano je moja uvadzajuca. Jasne ze ona na moje ranne nechodi. Vraj je to moj zaujem o to, aby som sa nieco naucila.

lubkavargova1
20. jan 2024

Tak od Januara...no je to este taká krátka doba, si ber ze sme nastupovali 8.1 na novy rok do prace a teraz je 20.1 to su tak dva tyzdne..a este pri malej skupine...ale ak si fakt sikovna ucitelka a tak si veris, ze to zvladnes, tak odporucam rozhovor s riaditelkou, nase pri malej skup