Aké máte zamestnanie?

5. sep 2023

Baby,ake zamestnania mate vy? V com vidite vyhodu/nevyhodu?

Ja pracujem ako ucitelka v MŠ,ale zacinam uvazovat o zmene. Uz som unavena z deti, z rodicov,ktori su z roka na rok horsi a horsi a hlavne celkovo skolstvo a kazdeho,kto si mysli,ze v skolke nerobime nic,len sa hrame.

Vystudovala som pedagogicku skolu,rovnako ako aj VŠ a obavam sa,ze nebudem vediet robit nic ine🙂
Jasne,ma to aj svoje vyhody,ale fakt realne uvazujem nad tym,ze skoncim

doriiis
5. sep 2023

Ako tak čítam posledné dni MK a iné fóra,sa ti ani nečudujem.Vobec.
Toľko ufnukanych,ubrblanych,utlocitnych a rozmaznanych rodičov....je to des.

mogaa
5. sep 2023

za mňa je učiteľka v MŠ nezaplatené povolanie....platovo nič moc a k tomu si stále jednou nohou v base, lebo stať sa môže deťom čokoľvek...k tomu kopec mamičiek ktoré si predstavujú že budeš vždy milá a usmiata a budeš sa venovať hlavne ich dieťaťu a oči budeš mať všade....ako je možné že ich dieťa spadlo alebo ho buchol iný chlapček? lebo im sa to pri iných deťoch nikdy nestalo🙉

monsterablue
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
monsterablue
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
mogaa
5. sep 2023

@monsterablue ale tie to majú aj zaplatené🙂a zase v lietadle nie je kopec premotivovaných mamičiek ktoré by za svoje dieťa aj dýchali🙂v leitadle sa o dieťa stará mamička, nie personál, takže ak tam deti nebudú vedieť čo so sebou nebude to chyba personálu ako v škôlke🙂

triss83
5. sep 2023

Úplne ťa chápem. Každý rok je to čoraz horšie, mamičky sa idú s prepáčením, posrať zo svojho princa, či princezny. Včera bol prvý školský deň a tu boli všetko témy o tom, aké sú učiteľky v materskej škole hrozné, ako si dovolia ich miminka nevšímať, ani sa matke nepredstavili....a podobné chuťovky 🤦. Tu už chýba zdravý rozum niektorým rodičom.

monsterablue
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
veltraud
5. sep 2023