Baby,ake zamestnania mate vy? V com vidite vyhodu/nevyhodu?
Ja pracujem ako ucitelka v MŠ,ale zacinam uvazovat o zmene. Uz som unavena z deti, z rodicov,ktori su z roka na rok horsi a horsi a hlavne celkovo skolstvo a kazdeho,kto si mysli,ze v skolke nerobime nic,len sa hrame.
Vystudovala som pedagogicku skolu,rovnako ako aj VŠ a obavam sa,ze nebudem vediet robit nic ine🙂
Jasne,ma to aj svoje vyhody,ale fakt realne uvazujem nad tym,ze skoncim
za mňa je učiteľka v MŠ nezaplatené povolanie....platovo nič moc a k tomu si stále jednou nohou v base, lebo stať sa môže deťom čokoľvek...k tomu kopec mamičiek ktoré si predstavujú že budeš vždy milá a usmiata a budeš sa venovať hlavne ich dieťaťu a oči budeš mať všade....ako je možné že ich dieťa spadlo alebo ho buchol iný chlapček? lebo im sa to pri iných deťoch nikdy nestalo🙉
@monsterablue ale tie to majú aj zaplatené🙂a zase v lietadle nie je kopec premotivovaných mamičiek ktoré by za svoje dieťa aj dýchali🙂v leitadle sa o dieťa stará mamička, nie personál, takže ak tam deti nebudú vedieť čo so sebou nebude to chyba personálu ako v škôlke🙂
Úplne ťa chápem. Každý rok je to čoraz horšie, mamičky sa idú s prepáčením, posrať zo svojho princa, či princezny. Včera bol prvý školský deň a tu boli všetko témy o tom, aké sú učiteľky v materskej škole hrozné, ako si dovolia ich miminka nevšímať, ani sa matke nepredstavili....a podobné chuťovky 🤦. Tu už chýba zdravý rozum niektorým rodičom.
Tak podla toho, co by ta bavilo ;) na vacsinu kancelarskych prac specialne vzdelanie nepotrebujes, staci jazyk, office, a splnat pozadovane soft skills...zavisi od toho, na co mas predpoklady.
@autorka ja sa Ti nečudujem, ja som stále hovorila našim učiteľkám v MŠ, že ich obdivujem. Cca 20-25 detí v triede, každé iné, niektorí rodičia už naozaj nevedia čo so sebou... A plat taký aký je. U muža v práci zarobí hociktorá trošku šikovná žena za pásom aj o pár stovák viac. A to si odrobí 8 hodín a ide domov 🙂