Upozornenie na nekorektný e-shop

kanhwa
3. máj 2011

Ahojte,
nie som si ista, ci sem tato tema patri, ale chcela by som Vas upozornit na nekorektne jednanie e-shopu pre deti a rodicov www.obchodny.sk , ktoreho majitelom je pan Pavel Pontuček zo Štrby.
Dna 13. aprila sme si objednali prebalovaci pult na komodu Macik, ktory e-shop ponuka ako samostatnu polozku v cene 25,32 €.
http://www.obchodny.sk/product/prebalovaci-pult...
Na druhy den nam prisiel potvrdzovaci e-mail, ze objednavka "je vybavena" , z coho by asi kazdy usudil, ze tovar bol odoslany a cakame na oznamenie z posty o dobierke. Dnes, teda po 20 dnoch nam prisiel e-mail znenia: "Dobrý deň, Vaša objednávka č. 11043448 zmenila stav na: "Vybavuje sa". Vážený zákazník. výrobca nám ešte nepotvrdil možnosť dodania pultu bez komody, napriek tomu, že pult figuruje samostatne v cenníku nie je dodanie isté. Pantuček "
Kedze nam treba pult a stratili sme zbytocne takmer tri tyzdne, vytocila som kontaktne cislo dotycneho pana pre ziskanie dalsich informacii. Pan Pantucek mi vysvetlil, ze sice pult v cenniku je, ale nie je iste, ci je mozne ho kupit. Na moju slusnu odpoved, ze preco ho teda ponukaju a nech sa jasne vyjadri, ze ci bude dodany alebo nie na mna pan Pantucek zacal ziapat, ze mu nemam robit skolenie a ked sa mi nepaci, nech zrusim objednavku a zlozil mi telefon.
Mam pochopenie pre to, ze je problem s nejakou dodavkou, ved sme ludia. Sice neviem, akym zazrakom bola objednavka sprvu vybavena, ale radsej sa nad tym nezamyslam. V kazdom pripade vsak ocakavam, ze zakaznik dostane jasnu informaciu o tom,ci je tovar mozne dodat a informaciu "nie je iste" nepovazujem za uspokojivu. Jednanie majitela obchodu so zakaznikmi nepotreuje komentar...

Tymto upozornujem na nekorektnu obchodnu praktiku - zavadzanie zakaznika. A svoje spravanie nech si dotycny posudi sam.

novan
3. máj 2011

Ja som si od nich objednávala nejaké veci a všetko mi poslali presne a načas. Bud som mala akurát šťastie ale ja s nimi mám len dobré skúsenosti. Najprv mi prišiel mail o zaregistrovaní mojej objednávky a pár dní na to mail o expedovaní objednávky a tak aj bolo, balík prišiel načas. Škoda, že si takým prístupom aký k tebe mal ten pán kazia dobré meno lebo mne prišli ako každý iný obchod, čiže fajn, ale vidíš to ☹

kanhwa
autor
4. máj 2011

@novan ved ja som tiez nemala nijake pochybnosti a keby tovar mali, tak by urcite nebol problem. ale ako sa ukazalo, akonahle maju oni nejaky problem s dodavkou, odnesie si to zakaznik ☹ a aby si niekto vyvesil na internet mobilny kontakt a potom ked sa odvazis zavolat ti zlozil telefon, tak to je skutocne vrchol 😠

kanhwa
autor
5. máj 2011

Baby
dala som to upozornenie aj na babetko.sk do temy Co nas pali a vyzera, ze nie som jedina, ktora ma tieto negativne skusenosti s panom Pantuckom 😠

lucka1987
5. máj 2011

tak ked uz sme pri upozornovani....

dnes je 30 dni co bola moja objednavka na monitor srdiecka angelsounds prijata. objednavala som nastastie na dobierku... pisla som im pred tyzdnom email ani mi neracil pan strmiska äpredpokladam majitel netoveho obchodu) odpisat.... a dnes som mu volala a odbil am tym ze mi zavola do obeda, ze zavadzaju nove systemy. bude obed a on nic..
co chce cakat kym porodim??? 😅

lucka1987
5. máj 2011

jaj sorry zabudla som napisat ze sa jedna o eshop : ABCDESCHOP.sk