Prosím o výbavičku pre bábätko

kamca93
19. mar 2013

Ahojte baby ak by nahodou nejaka z vas chcela vyhodit nejake vecicky pre babatko tak by som bola rada a chcela by som tymto vas aj poprosit ak by ste mi posunuli nejake vecicky pretoze sama som studentka a priatel prisiel o pracu a vobec nevieme ci zozenie pracu kym sa nam narodi babatko tak aby sme mali aspon nejake vecicky .

janulka78
19. mar 2013

Ahoj, si z Bratislavy?

drobcek26l
19. mar 2013

@kamca93 Mohla by si mi cez IP poslať adresu? Cez víkend sa doma pohrabem ak urobím nejaký balík. Mám veci, ktoré sme ani raz malému neobliekli tak budem rada ak by to aspoň Vám pomohlo.

lillyd1
19. mar 2013

Ahoj napíš, čo by ti pomohlo a samozrejme adresku..môžeš cez internú poštu🙂

tanatana
19. mar 2013

Jeeej suseda 🙂 nieco by som ti mohla prehrabkat 🙂

zuzu247
19. mar 2013

aj ja Ti rada pomôžem, len bližšie konkretizuj čo by Ti pomohlo.

andrejka1983
19. mar 2013

@kamca93 Ahoj, pošli mi adresu, mám nejaké vecičky pre miminko, rada ti pošlem 🙂 a bude to chlapček alebo dievčatko?

katulik851
19. mar 2013

Ja by som tiez cosi nasla... Nebudu to najmodernejsie veci ... Tak daj vediet adresu.... 🙂

kamca93
autor
20. mar 2013

Baby ste fakt super... velmi Vám ďakujem .. 🙂

@tanatana suseda????

lesana88
20. mar 2013

@kamca93 Pozeram, ze termin mas v auguste, to bude mat nasa uz par mesiacov, najdrobnejsie vecicky rada posuniem. Pripomen sa mi v lete spravickou! 🙂

ewellina
20. mar 2013

Ak sa doktor nemýlil a budeme mať naozaj chlapčeka, tak nejaké dievčenské veci by som mohla posunúť. Keď budeš vedieť pohlavie a bude to dievčatko, tak sa mi ozvi. 😉

bobi3
20. mar 2013

@kamca93 ja by som ti tiež mohla niečo poslať 😉 po dievčatku, ak ti nevadí, že už boli nosené. Moja dcérka sa narodila 11.8. minulý rok 😉 , takže ak by si čakala dievčatko, tak by jej aj boli.... pošli adresu do IP, cez víkend sa v tom pohrabem a niečo vymyslíme 😉

kimmie
20. mar 2013