chcela by som počuť váš názor a síce.
dcerke sme kupili minuly rok čižmičky z deichmanu čiže záruka trvá,avšak jednej z nich sa nám dopoly odlepila podrážka,fakt des.Boli sme to reklamovať ale nám to neuznali tvrdia že to je bežné opotrebovanie a vraj sme mali prísť ako sa to začalo odlepovať ja som si to ale vôbec nevšimla skôr až teraz
vraj to máme skusiť poslať kdesi komusi do kosic aby sa to prekontrolovalo. A teraz vobec netuším co: ak by som to skusila tam poslať pravdepodobne nas to bude stat okrem pošty aj to vyjadrenie niečo ale zas to nechcem nechať tak. a fakt neviem ,bol niekto v podobnej situácii,mám nárok na novu reklamaciu alebo na nejaku staznost alebo ako dalej s týmto?
dakujem za rady
Môžeš to dať ako reklamaciu ale počítaj s tym,že ak to aj pošleš niekde bude to neaky čas trvať kym sa k tomu vyjadria prejde zima a vy už čižmičky nebudete ani potrebovať a zbytočne vyhodíš peniaze za poštu a aj tak sa podľa mna nič nevyrieši. Takže ak si myslíte,že sa to ešte dá neako opraviť tak treba skôr skusiť neakeho opravara obuvy .....ja by som to tak riešila pretože si myslím,že aj tak nepochodíte možno sa mylim:-/
minule som to akurát pozerala tak kopírujem z SOI (slovenská obchodná inšpekcia) . ak chceš o tom vedieť viac daj si soi. sk a tam v časti poradňa sú rady spotrebiteľovi, a asi 3. článok je o reklamáciách pri kúpe tovaru.
Odôvodneným zamietnutím reklamácie uplatnenej počas prvých 12 mesiacov od kúpy je zamietnutie reklamácie na základe odborného posúdenia, t.j. bez odborného posudku nemôže predávajúci reklamáciu zamietnuť.
Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od kúpy a predávajúci ju zamietol, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže spotrebiteľ zaslať výrobok na odborné posúdenie. Ak je výrobok zaslaný spotrebiteľom na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak spotrebiteľ odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže reklamáciu uplatniť znova. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť. Predávajúci je povinný spotrebiteľovi uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady.
netreba sa báť výrobok má niečo vydržať !
Podla mojho laickeho nazoru nie je odlepenie podrazky bezne opotrebovanie. Zavisi kto vam to zamietol ci predavacka ci veduca predajne. Ak iba oni tak by som trvala na reklamacii. A tiez mam skusenosti s tym ze deichmann pri reklamaciach problem nerobi
píšeš,že čižmičky ste kupovali vlani - nosila ich počas zimy,no odlepenie si si všimla až teraz keď ich znova potrebuje 😕 ....nechcem nikoho uraziť ani neprávom obviniť ale zaváňa to vypočítavosťou 😉
....inak tiež čo viem tak deichman nerobí žiadne problémy 🙂
Nemám skúsenosti, u nás v Deichmane sme sa vžedy stretli s ochotou