Sladký druh čučoriedky

domca1408
7. júl 2023

Ahojte, rieši sa tu naozaj všetko a je to fórum kde sa premelie naozaj veľa ľudí, tak sa vás idem spýtať: 1.otázka : naozaj naozaj z vlastnej skúsenosti sladký druh čučoriedky... názov...nie tie čo sú na nete popísané, že extra sladké a bla bla, to viem aj sama nájsť, aj som našla....a ako všetko je to kyslé, čučoriedky mám už asi 7 rokov rôzne druhy ale až na jeden ker (ktorého meno si nepamätám, bol medzi prvými) sú kyslé....
2.otázka: viete aspoň poradiť zrozumiteľne ako by som si teoreticky a úplne že som laik vedela rozmnožiť ten ker jeden čo je fakt sladký?
PS: pre tých ktorý mi budú radiť, že ich mám nechať na kríku dlhšie , a že oni zosladnú....ako skôr popadajú a aj tak budú kyslé....
Ďakujem 🙂

brigit8
7. júl 2023

@domca1408 aké druhy máte?

luccija
7. júl 2023

@domca1408 my máme kanadskú čučoriedku Duke a máme ju 2 rok a je obsypana plodmi a sú sladké a nedajú sa chuťovo porovnať s tými z obchodu.Pravidelne hnojit a veľa vody ráno, večer
Minule som tu čítala ako ľudia dávajú hlinu, šišky, listy...my ju máme len v kyslej pôde a nič viac.Necakala som takú úrodu a som veľmi spokojná.Mam 3 kusy

simca06022011
7. júl 2023

zaujimave, ja mam asi 3 druhy a ani jedna nie je kysla.. akutalne ani zrela este, ale kysle nie su... treba jej kyslu podu a doplnat, a slnko.
@luccija ja davam z vianocneho stromceka ihlicky ked ma napadne :DD

viestta
7. júl 2023

Mame asi 7 krikov cucoriedok, kadejakych, niektore uz 15 rocne, ked ich nechame dozriet vsetky su sladke. Ale my sme spravili na cucoriedky zasietovanu klietku, vtaky ich neozobu a mozu dozriet do uplnej zrelosti

simca06022011
7. júl 2023

a k rozmnozeniu som nasla videjko

https://www.youtube.com/watch?v=IFvxxGV4osw
luccija
7. júl 2023

@simca06022011 len tento týždeň som oberala prvé.Tiez ich mám pod textíliou a vykúkali už modré ani som nevedela, že tak skoro.

simca06022011
7. júl 2023