Vzorový jedálniček pre plne dojčené 6 mesačné dieťa

cherset
23. mar 2015

Ahojte mamičky, blížime sa k tomuto míľniku a ja sa Vás chcem spýtať, či nemáte niektorá link na stránku, kde by bolo presne (podotýkam fakt presne) rozpísané, čo, koľko a kedy má papať a piť dieťa po 6 mesiacoch vylučného dojčenia. Prečítala som si už veľa rád, ale nikde som nenašla podrobne rozpisaný jedálniček od úplného začiatku, teda od zoznamovania sa s jedlom až po úplný prechod na tuhú stravu. Keďže som úplný začiatočník a nemám sa veľmi koho opýtať ani v okolí, adresujem svoju prosbu Vám, skúsené mamičky. Najradšej by som bola, keby sem niekto hodí link, kde by to bolo rozpísané doslova pre dummies, alebo mi kľudne odporučte aj knihu, kde by to bolo, rada si ju zaobstarám. Vopred vrelá vďaka 🙂

mmmj
23. mar 2015

Mozno Ti to tu niekto presne rozpise, ako to robil on, ale fakt je, ze kazde dieta je ine, kazdemu staci ine mnozstvo, iny rytmus krmenia. Hlavne sa neboj, ze nieco pokazis, riad sa svojimi pocitmi a tym, co Ti naznaci Tvoje babatko. Co sa tyka stravy, tak odporucane potraviny najdes na milion strankach. Prikrmy nenahradzaju dojcenie, nesnaz sa rychlo nahradit dojcenie tuhou stravou, hlavnym zdrojom vyzivy pre tvoje babo bude este dlho najma materske mlieko. S pitim cajikov a vody sa tiez netrap. Ide o to, aby sa babo stretlo s novymi chutami. Moja napriklad strajkovala s dojcenim a tak isli prikrmy bokom, ochutnala len symbolicky, kym sa opat poriadne zacala dojcit. A to ma skoro 9 mesiacov. A takmer 10,5 kil 🙂 Takze neboj sa, deti hladom neumru, aj tak je pre nich materske mlieko to naj 🙂
Skus mrknt stranku prikrmy.sk, je tam milion receptov.

evittam
23. mar 2015