Mám 19 a nemám chuť na sex

21. feb 2022

Dobrý večer, mám priatela (sme mladí) len naše túžby rozchadzaju v tom, že by mal rád sex (nenuti ma do toho, len to spomenie). Priateľ ma po sexuálnej aj výzorovej stránke priťahuje, ale ja nejak necítim tu túžbu to mať. Sme spolu 3 mesiace a sex sme ešte nemali. Proste nemám náladu ísť na to skoro. Je to môj prvý vzťah a zatiaľ sa uspokojujeme rukami, chcem sex mať, ale necítim sa na to teraz. Študujem da sa povedat náročnú školu, mám aj svoj život, koníčky. Stretávame sa u mňa aj u neho. Cez týždeň po škole travime spolu čas ak on nie je v praci alebo ja niečo mám. Na začiatkom to bolo tak,že bola som ja aktívna, starám sa o seba, pracujem na svojom sebavedomí. Nemám problém sa pred ním vyzliecť a on sa napr na mňa pozerá a vidí nazvem to rôzne záhuby, čo je normálne. Tu problém nemám, že by som sa hanbil a. Len ako keby pociťujem v sebe niečo pasívne alebo ako to nazvať. Navštevujem terapeutku a premýšľam či by som sa nemala vyšetriť napr. sexuológ alebo hormóny ? Mám teraz náročnejšie obdobie, venujem sa špeciálne jednému koníčku a chcem s ním pracovať v budúcnosti, e ner

autor
21. feb 2022

Len teraz sa mi v koníčku nedarí a práve som chorá, nie je mi fyzicky dobre. Premýšľam čo s tým urobiť. Vela mladych ludi ma mnoho sexu a tak... ale ja to mám inak... Viem,že sex k vzťahu patrí a mala by som to riešiť.

autor
21. feb 2022

Záhyby*. Pardon za chyby

nwnw
21. feb 2022

Nie je to ten pravy. Nevycitaj si to. Keby to bolmuz Tvojho zivota, nerozmyslas nad tym 😉

autor
21. feb 2022

@nwnw na to či je niekto pravy/nepravý na to neverím, skôr človek s ktorým si sadneš. Nemyslím to v zlom k tvojej osobe. Rozísť sa nechcem, cítim sa s ním dobre

sszuzu8
21. feb 2022

Ach sex je komplikovaná téma. Mal by robiť ľuďom radosť no niekedy práve naopak. Ponára hlavu do smútku a človek rozmýšľa čo robí zle a prečo to nejde podľa plánu. Netráp sa tým.. Hlavne to urob až keď budeš pripravená. Ak je k tebe stvorený tak počká.

petulela