Zadaní kamaráti a obmedzený spoločenský život

smoothie045
5. feb 2024

Nechcem sa nejak náhliť za vzťahmi,ale už dlhšiu dobu som bez priateľa a mám dosť obmedzený kruh ľudí. Mám 24, študujem predposledný rok na VŠ. V mojom rocniku mame cca 150 dievčat a 2 chlapcov. Moje kamarátky sú všetky zadané a chodim popri tom ešte na brigady kde som tiez iba s par ľudmi na úseku. Celkovo sa bavím s ľudmi aj v robote ale nikdy nie je cas na dlhé rozprávanie a nejaké bližšie aktivity mimo. Z môjho okolia si všímam že sa bud ľudia velmi skoro berú a potom už nemaju spoločensky život alebo sú single a berú sa po výletoch v skupinkách. Ja aj mám kamaratov ešte zo ZŠ, strednej ale bližšie aktivity si už robia spolu so svojimi polovičkami. Niektore kamarátstva zo strednej sa mi už rozpadli. A spoluziacky aspoň v mojej skupine na VŠ sú tiez väčšinou zadané. Skúšala som aj par projektov na Erazmus. Boli to super pobyty, ale tam je problem skôr udržať kontakt na dialku. A koníčky velmi nemam popravde,veľa veci ma prestalo baviť keď som v tom nepokročila. Ako najst niekoho,s kým sa mozem stretávať viac pravidelne a pripadne nadviazať známosť?

princezna_bosorka
7. feb 2024

@smoothie045 najdi si pravidelne hobby, ktore ta bude bavit - turisticky klub, fitko, kurzy keramiky, citatelsky kruzok, vypomoc v charite...

vzdy sa nieco/niekto najde

221girl
7. feb 2024