Rozchod a ďalšie kroky

4. máj 2024

Rozišli sme sa s priateľom, aké kroky treba podniknúť, čo sa týka dalsej starostlivosti o maloleté dieťa? Čím začať? Vôbec v tomto "nechodím", som laik. Ďakujem za pomoc.

vyrovnanaosoba
4. máj 2024

Už je dieťa na svete? Podať na súd o úpravu styku a vyzivne na dieťa. Vzory nájdeš na internete.
Treba ti priložiť rodný list dietata
Príjmy a výdavky.

egonsk
4. máj 2024

dohodnut si vyzivne a kontakt, zvysok je uz bezpredmetny, pokial si nemate co delit, cize ty, alebo on si nenarokujete.

egonsk
4. máj 2024

@vyrovnanaosoba nemusi nutne ist okamzite na sud, ak je chlap normalny a vie sa s nim dohodnut. Alebo mas pocit, ze sudy su malo vytazene?

pribinak
4. máj 2024

Ak sa o dieťa staráš ty, tak požiadaj o výživné, zvereníe a styk.
Vždy je dobre to mat na papiery. Aj keď styk môžete mat potom úplný iný, ale vždy je dobre mat rozsudok zo súdu

Návrh si môžeš spísať podľa vzoru na internete, ak nevieš tak skús centrum právnej pomocí

Čo sa týka majetku, tak potrebuješ poradu s právnikom

klementinka58
4. máj 2024

nechaj si cas aby si vychladla, tiez mi pride pritiahnute za vlasy hned po rozchode ( ak je cerstvy) behat na sud a riesit vyzivne a zverenie. Kopec parov sa da po rozchode opat dokopy ak tomu predchadzala nejaka banalita. Cize podla mna mesiac az polroka si to nechat ulezat v hlave a uvidis ako to bude dalej, ci ta bude kontaktovat ci nie, ci sa bude zaujimat o dieta pripadne kopec muzov aj samo dava peniaze na starostlivost o dieta. Ak ani po tom case nic, tak uz ako radia vyssie sud, vyzivne a styk dietata s otcom

Moja skusenost z okolia je taka, ze zeny tyzden po rozchode uz behaju po sudoch a ked je pojednavanie uz su opat spolu s partnerom a je to bezpredmetne

vyrovnanaosoba
4. máj 2024