Priateľova lenivosť

Dnes o 00:00

Dobrý večer, s priateľom sme spolu 5 rokov, zo začiatku to fungovalo, neskôr nie, problémom bolo že priateľ bol veľmi výbušný a nenašli sme kompromis.. nonstop behal v mínusoch, nikde sme nechodili … neboli z jeho strany peniaze a mna už to nebavilo všetko ťahať
Ináč mi pomohol vo veľa veciach, bol mi oporou keď mi bolo ťažko ..

Chýbal mi a po roku toho ako ma prosil že sa zmenil sme sa ku sebe vrátili, zo začiatku láska veľká, uznávam že sa zmenil … zmenil aj prácu ale s tými € sa to moc nezmenilo, síce už platíme všetko 50/50 a nie len ja ale na konci mesiaca mu zostane na úcte 0 a nič neušetrí … ja študujem, on byva u rodičov, veľa peňazí minie na benzín lebo prácu nemá v meste kde žije … míňa na bežne výdavky, nič zvláštne a podotýkam nechodíme moc na výlety žeby to tam míňal

Pointa tohto celého je že nič mi na ňom tak nevadí ako to že je lenivý zarobiť viac, nájsť si druhu robotu aby sme mali možno lepší život .. minule zabudol aj na moje meniny

Bojím sa toho skrz spoločnej budúcnosti, nechcem celu výplatu dávať na domácnosť aby nám to vychádzalo
S priateľom sme to už riešili veľa krát, povedal že sa to pokúsi zmeniť, prešiel rok a nič sa nezmenilo

Čo by ste robili na mojom mieste?

sissy27
Dnes o 00:11

Tebe na nom nic nevadi len lenivost? Mne by vadila este vybusnost, neochota robit kompromisy, nulova financna gramotnost, nesamostatnost… co vlastne platite 50:50 ked nikam nechodite a on byva u rodicov a nedokaze vyjst s peniazmi? Tipujem, ze fajci ako tovarensky komin a chodi tocit ovocka kdesi do herne…
Dievca zlate, toto ti netreba k zivotu, nedopadnes pri nom dobre…

autor
Dnes o 00:13

@sissy27 väčšinou ideme na kávu,obed
Nefajčí

rozculena
Dnes o 00:21

a čo robí s peniazmi???

vler
Dnes o 00:22

Na Tvojom mieste by som sa s nim rozisla. Uz si mu dala dostatok sanci a casu. Ak s nim ostanes, je dost mozne ze prezijes cely zivot v neistote. Naozaj jeho chces za partnera a otca svojich deti?

sissy27
Dnes o 00:25