Pre naše okolie sme divní, lebo sa staráme o dcéru spolu

16. máj 2024

Ahojte, s mužom sme od začiatku nášho vzťahu robili väčšinu veci spoločne, alebo teda obaja sme sa pustili do každej roboty, on umyl riad kým som ja varila alebo opačne, ja som pokosila kým on pilil drevo a podobne, nikdy sme nerozdelovali mužskú a ženskú robotu, samozrejme každý máme svoje záľuby a koníčky ktoré robíme aj jeden bez druhého, aby to nevyznelo že sme stále spolu.
Pred rokom sa nám narodila dcéra, manžel robí prevažne HO takže bol skoro stále s nami, nemá problém podieľať sa na starostlivosti rovnako ako ja, dieťa sme chceli obaja a po veľkých problémoch a niekoľko potratoch je toto naše vytúžené, žijeme v malej dedine asi 4 roky a ľudia nás majú za divných lebo to čo už je aby sa muž preboha staral o dieťa... často nám niekto adresuje nemiestne poznámky, ja pracujem ako vizážistka, cez víkendy som už začala líčiť na svadby, vtedy je s dcérou muž, buď sú na dvore alebo idú aj náš dedinské ihrisko, istí čas kvôli tomu o mužovi babky hovorili že musí byť úchyl keď je ochotný toľko času tráviť s dcérou... každý hovorí aká som neschopná, mamičky ostatné na ihrisku sa ani nebavia so mnou lebo ja som tá čo jej musí muž stať za riťou stále aj keď to tak nieje, keď prídem do obchodu hneď predavačka utrusi nejakú poznámku že aa začínate sa starať o domácnosť namiesto manžela? Keď príde nejaká klietlntka čo chodila aj pred dcérou ku mne a pýta sa kde je malá a poviem že s mužom tak 80% reaguje štýlom "čoo to ja len babke dávam s mužom by som ju tak dlho nemohla nechať" Akože už som v takom štádiu že na blbu poznámku, blbá odpoveď, len ma štve že sme si tu nenašli žiadnych priateľov kvôli takejto veci