Nudím sa a neviem si nič vymyslieť

10. mar 2024

Ahojte,akurát som si spätne vzala že zase som presedela celý víkend, bývam už tretí rok v novom meste a mám len jednu kamarátku,z môjho pôvodného mesta ktorá nemá veľa času ,lebo ma už dieťa ,chodím na vysokú a spolužiačky nebývajú v danom meste,priateľ pracuje v zahraničí ,no ja sa strašne nudím po víkendoch a voľných dňoch,neviem si nič vymyslieť keď spravím veci do školy,postarám sa o domácnosť tak si zacvicim a to je celé 😀 ešte aj s partnerom sa stále hádam pre blbosti ,ale mám pocit že to je z toho že sa nudím ,lebo inak si to už neviem vysvetliť ,ste na Tom niekto podobne ? 😊

ninusa221
10. mar 2024

Ano presne ako píšeš .. z akého mesta si? Môžme dať ak tak ☕️

angeli121212
10. mar 2024

Bola som trošku kym som bola študentka, teraz som vydata a mame maleho drobca a aj si hovorím občas, že som mala využiť ten čas a ísť si aj sama do muzea, galérie, knižníc len tak na kávičku a proste celkovo

nika11103
10. mar 2024

Presne ako píše
@angeli121212 to mi pri čítaní tvojho príspevku napadlo . Ešte si to užívaj kým sa len dá ! Príde čas keď ti bude smutno za tými časmi keď prídu deti jojojooooj ako budeš spomínať . Držím palce užívaj si mladosť bezstarostnosť

autor
10. mar 2024

@ninusa221 Prešov a ty ?

ninusa221
10. mar 2024

Bohuzial Nitra

deti95060810
10. mar 2024

Bože ako ti závidíííím...

angeli121212
10. mar 2024

@nika11103 ono si to človek uvedomi až potom to asi k tomu patrí 😊 ale zas nie že by sme s drobcom sa nikde nedostali ale už to nie je to vysedavanoe večer pri kokteily s čistou hlavou resp. V knižnici hodiny času 🙂

ingush616
10. mar 2024

Chod robiť 😃

sissy27
10. mar 2024