Ahojte,akurát som si spätne vzala že zase som presedela celý víkend, bývam už tretí rok v novom meste a mám len jednu kamarátku,z môjho pôvodného mesta ktorá nemá veľa času ,lebo ma už dieťa ,chodím na vysokú a spolužiačky nebývajú v danom meste,priateľ pracuje v zahraničí ,no ja sa strašne nudím po víkendoch a voľných dňoch,neviem si nič vymyslieť keď spravím veci do školy,postarám sa o domácnosť tak si zacvicim a to je celé 😀 ešte aj s partnerom sa stále hádam pre blbosti ,ale mám pocit že to je z toho že sa nudím ,lebo inak si to už neviem vysvetliť ,ste na Tom niekto podobne ? 😊
Bola som trošku kym som bola študentka, teraz som vydata a mame maleho drobca a aj si hovorím občas, že som mala využiť ten čas a ísť si aj sama do muzea, galérie, knižníc len tak na kávičku a proste celkovo
Presne ako píše
@angeli121212 to mi pri čítaní tvojho príspevku napadlo . Ešte si to užívaj kým sa len dá ! Príde čas keď ti bude smutno za tými časmi keď prídu deti jojojooooj ako budeš spomínať . Držím palce užívaj si mladosť bezstarostnosť
@ninusa221 Prešov a ty ?
Bohuzial Nitra
Bože ako ti závidíííím...
@nika11103 ono si to človek uvedomi až potom to asi k tomu patrí 😊 ale zas nie že by sme s drobcom sa nikde nedostali ale už to nie je to vysedavanoe večer pri kokteily s čistou hlavou resp. V knižnici hodiny času 🙂
Chod robiť 😃
Jezismaria, slobodna bezdetna a nevie si spravit program 🙈 sport, vzdelavanie, sadnem do auta idem na vylet, brigada, najst si nove kamosky (tri roky niekde a nikoho tam nepoznas?? ), obeham muzea galerie koncerty, napisem knihu, naucim sa cinsky alebo hrat na hudobny nastroj… fakt nechapem, ze mlady clovek nema ziadne sny a tuzby, ktore by si splnil ked ma volny cas…
@sissy27 dnesna mladez zabija vela casu na socialnych sietach, su ako v tranze, ziju zivoty inych, ich mozog je zahlteny hlupostami a tak sami nevedia co chcu. Nepoznaju taku tu cistu nudu, ktora ich rozhybe a nakopne