Neplánované tehotenstvo - podviedla som manžela

zuzzkaaa
2. júl 2022

Ahoj. Viem že mi tu nikto neporadí. Asi sa skôr potrebujem vykričať. A vykričať. Od 18 som vždy vedela že chcem byť mamou. Veľmi som túžila mať dieťa. Potom prišli vzťahové problémy. Potom som si našla manžela. Vyzeralo to tak že sme šťastní ale.... Nemohli sme mať spolu dieťa. Samca že on splodín dieťa je asi percento a menej. A prišli problémy. Podviedla som ho....on na to prišiel a teraz sme v štádiu rozvodu. Bývam v podnájme. Pracujem ako učiteľka. A do toho som zistila že som tehotná s priateľom. S tým čo som podviedla manžela. Najhoršie je že pracuje s chemikáliami a je možnosť že to dieťa bude postihnuté. Neviem čo mám robiť. Zmietajú sa vo mne silné pocity. Chvíľu to dieťa chcem potom si uvedomíme v akej som situácii. Potom zase je tu možnosť postihnutia. Potom to dieťa úplne odmietam a vymýšľam si argumenty len aby som to mala ľahšie ako napríklad bývanie, financie, či budem dobrou mamou. Ani v partnerovi otcovi dieťaťa necítim úplnú dôveru. Niečo mi tam nehrá. On to dieťa chce ak by bolo zdravé....ja som úplne v koncoch.

Keď sa prišlo na to že s mužom nemôžeme mať deti nebola som aj rada. Začala som si plánovať život sama. Dovolenky cestovanie byť sama sebe paňou svojho času. Bolo mi super. Nemám za nikoho zodpovedať robím čo chcem kedy chcem. A vidíte zase sú tu tie blbé argumenty. Ako môžu nechať rozhodnúť tehotnú ženu keď s ňou zmietajú také silné pocity hormóny. Ja už neviem čo mám robiť. Prosím aspoň niečo poraďte. Alebo ma ukameňujte. Alebo.........

loginexistuje
2. júl 2022

sorry ale ako mozes byt ucitelka a pracovat so skodlivymi chemikaliami ?

xsimonkax
2. júl 2022

Prečo by malo byt postihnuté? Píšeš, že si učiteľka, tak tipujem že asi chémie a učíš deti v laboratóriu... Pokiaľ viem s rôznymi chemikáliami a kyselinami sa robí v lanoratornom digestore, takže pokiaľ ich nečucháš nevidím problém a keby bol veľký strach, tak by som zostala doma.

evita_g
2. júl 2022