Naivita žien

14. feb 2024

Milé žienky, nechápem, ako môžete byť tak naivné a veriť chlapom tie ich reči o láske. Už dva týždne ku mne chodí kamáratka s tým, ako toho chlapa nemiluje, lebo ju okašľal. Podotýkam, že ju opustil, keď bola 6tt. Odišiel, že žiadne decko nechcel. Teraz sa vrátil, keď malá má rok a neviem, akými prije*anými rečami ju ohúril, ale ona ho pustila do svojej postele. Teraz narieka, že zdrhol zase a čo má robiť. Mám sto chutí jej takú fľasnúť, žeby jej stena dala druhú. Verte, že som použila všetkú techniku, ale ona si stále ide tie keci o láske. Poprosím dámy, ktoré budú básniť o láske, nech sa zdržia komentára, lebo žijem v manželstve 40 rokov a viem, čo je to láska.

babydesire
14. feb 2024

@mandarinka555 dala si prispevok dvakrat..ale k veci: ano laska je pri*ebana obcas...tiez som narobila z lasky spostosti..a tie co tvrdili ZE BY NIKDY tak prave tie tiez uz tak milovali....stava sa. Moj brat tiez zrejme skoci tej fuchtle znova na lep a to uz su ine sracky do akych uz dostale nielen jeho, ale aj ich deti, mojich rodicov a ktovie koho este..zial je prilis blby aby vidrl skutocnost ake je..nici mi to rodinu. A co stym? Nic nezmozem..mozem mu ja jednu plestit ? Nie .a aj keby nikam to nevedie. Ty mozes kamoske aspon tresnut dverami, ze uz mas toho dost..vies kedy sa "odmiluje" ? Az sa zamiluje do ineho..to je jedina vec ktora zaberie.

dzulli1980
15. feb 2024

Nesúď, lebo budeš súdená ... inak na to, že žiješ v manželstve 40 rokov máš kus "mladícke" vyjadrovanie ... sa bavíš takto zrána, či? ... mi to Tvoj príspevok príde, ako keby ho písala ohrdnutá, odmietnutá ženská.

lenkakravcova
15. feb 2024

Však jej flasni, nemusíš tu písať 😄 ale najlepšie by bolo keby si fľaška jemu. To by malo lepší vzdelávací charakter.

anjelicek26
15. feb 2024