Mám 24 rokov, študujem a nemám kamarátov

3. júl 2023

Čaute, v podstate ani neviem prečo to píšem no možno to bude práve tým,že to nemám komu povedať. Myslím, že je úplne zbytočné, aby som sa nejako opisovala, ale tak predsa . Mám 24 rokov som študentkou vysokej školy. Som veľmi spoločenská, ukecaná, spontánna i zábavná. V podstate som nikdy nemala problém začleniť sa do kolektívu a bez akéhokoľvek ega, ľudia ma vždy mali radi. No je tu jeden “ problém”. Nemám kamarátov. Mám ľudí s ktorými si napíšem, raz za čas sa stretneme ale na druhej strane mi chýba niekto, s kým by som si mohla ísť zabehať zacvičiť, na nejaký výlet, dovolenku.. proste ľudia v okoli nezdieľajú takéto hodnoty a nikoho takého nemám a je mi z toho smutno. Celkom mi to chýba a neviem už čo s tym robiť. Nebaví ma byť naliatá v alkohole ako mojich rovesníkov a práve preto s tými “ kamarátmi” aj mnoho zážitkov nezdieľam. Ale kde spoznať nových ľudí?

majkabajka321
3. júl 2023

Odkiaľ si ?

autor
3. júl 2023

@majkabajka321 z Nitri

ninusa221
3. júl 2023

Ahoj aj ja mám byt v nr a nudim sa mám 23 😀

omg1992
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
autor
3. júl 2023

@omg1992 možno som sa len zle vyjadrila. Svojim spôsobom kamaratov mám, neustále ma volajú s nimi von, pisu mi, sme v kontakte.. ale nie je to pre mňa to práve orechové.. keďže mám pocit, akoby ti ľudia zastali na jednom mieste a nikde sa neposunuli a ich problém je len to , čo budú dnes piť alebo kde sa pojdu najbližšie zabaviť, a tak vyzerajú aj naše stretnutia. Jednoducho nemám ľudí, s ktorými by som mohla zdieľať svoje aktivity, názory svoj život, keďže možno to čo mi predtým vyhovovalo, teda respektíve nerobilo mi problém tráviť čas aj v takej spoločnosti uz dnes tak nie je .. ja by som chcela len niekoho s kým pôjdem niekde na predĺžený víkend, večer si pôjdeme zacvičiť alebo jednoducho sadnúť do mesta . No mám pocit že toto by ľudia v takomto veku nemali riešiť a malo by to ísť prirodzene;D

autor
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
barbora19911