Kolegyne ma nechcú v práci

18. sep 2024

Ahojte maminy,
je to moja prvá práca - 10 rokov, asistentka v kancelárii, celkom flexibilný pracovný čas, super nadriadený.. Mám dve kolegyne v práci, bezdetné. Po otehotnení som zostala PN (kvôli rizikovému tehu) a po návrate v 5.mesiaci tehu mi veľmi dávali najavo, že už nemám vlastne čo robiť, lebo všetko si podelili ony. Prijali tam aj svoje dve známe, ktoré si delia moju prácu. S vedúcim mám dobré vzťahy, pretože sa poznali a boli istý čas v kontakte aj naše rodiny. Berie ma teda tiež z časti ako svoju rodinu, a to im prekáža a určite aj žiarlia...

Teraz som na materskej, malý má pol roka a ja som uvažovala, že by som sa o pol roka vrátila aspoň na pár hodín týždenne (3h denne). No kolegyne mi dali jasne najavo, že pre mňa práca už nie je, keďže sú tam prijaté nové kolegyne (a nie len na zástup, ale prijaté na stálo :D) a že bude fajn ak doštudujem na materskej a nájdem si prácu v obore (študujem elementárnu pedagogiku).

Viem, že môj vedúci by pre mňa prácu našiel, respektíve že by im i mne povedal, že ma jednoducho prijíma aj napriek plnému stavu, no už si viem predstaviť, ako mi budú robiť peklo :( aj po tej PN som sa tam len tak plantala, a to im prekážalo.. no od nadriadeného som mala dovolené skrátiť si pracovný čas kvôli tehotenstvu, a to im vadilo. Aj napriek tomu že sa poznáme, nemá rád žalovanie a sťažovanie na pracovisku a preto nechcem ani oznamovať, že kolegyne mi dávajú najavo že ma tam už nechcú atď.

Dnes ma to riadne dostalo, viem že už takú dobrú prácu nikdy mať nebudem. No nič netrvá večne, tak sa asi budem musieť zmieriť s tým, že po MD si ozaj budem hľadať prácu inde :(.

Rodinu som veľmi túžila mať, a som nekonečne vďačná, a samozrejme by som nemenila malého za prácu, len ma mrzí že som tým prišla o prácu, respektíve kolegyne, ktoré idú proti mne a kvôli tomu sa nebudem mať kam vrátiť.
Aj ak tá možnosť bude, neviem ako to tam s nimi vydržím...

viestta
18. sep 2024