Keď si muž neváži ženu

lenkalea7
7. aug 2024

No som s mužom 3roky...2roky sme svoji. Máme 2,5r dcéru a ja mám 14r.dceru z iného vzťahu. Neviem či som len moc precitlivela ale nezdá sa mi úplne normálne ako sa partner chová...pre neho je to ideal, vraj tak to má byť. Chodí do práce na 8h. pracuje ako šofér. Ja sa starám o domácnosť a teda dcéra je veľmi živá potrebuje veľmi veľa aktivít cez deň. Samozrejme vždy majú všetci navarené opraté. Ide o to že manžel si myslí že všetko je samozrejmosť aj to že má stále čisté slipy navarené desiatu urobenú...nevie mi úprimne ani poďakovať ani nejakým spôsobom vyznať lásku...asi každý druhý deň sa pohadame. Sú to síce maličkosti ale pre mňa dosť dôležité...on je dosť nervak a ja túžim po pokojnom živote... napríklad vie že ráno niekam ide... nepripraví si veci...je mu jedno že nas všetkých pobudi. Ide s malou po robote na hodinu von a tvári sa akoby s ňou bol celý deň...neviem dokedy toto budem zvládať ale hromadí sa mi to :(

janickacrazy
7. aug 2024

@lenkalea7 Nuž asi si sa nepoucila z predchádzajúceho vzťahu. Dieťa ste si urobili veľmi rýchlo. Čo teraz? Pokiaľ si na ňom finančne nezávislá, tak môžeš odísť. On sa nezmení.

jovka
7. aug 2024

@lenkalea7 moj názor, ze ste do toho vhupli skoro..3 roky spolu dieťa 2.5 roka , sre sa ani nespoznali, zamilovanosť fuč,realita "facka" plus dieta meni život,podla mna aj on chce klud a tiez ho doma nema.. neobhajujem ho , ale myslím, ze je frustrovaný, nervózny a ty tiez.obavam sa, ze lepšie to zial nebude.:(

di1234
7. aug 2024

@lenkalea7 sú muži, ktorí vďaku prejavujú inak. Napr. nejakým gestom/darčekom. Proste nepoužíva slová, ktoré od nich žena čaká. Nie je to aj tvoj prípad? Že to prejavuje inak ako si to možno predstavuješ?

eliska13
7. aug 2024

@lenkalea7 s nervakom pokojný žiť mať nebudes

minenkak
7. aug 2024

@lenkalea7 tak mu prestaň robiť servis,môj muž je kludas a tiež má ráno každý deň zobudí,čo tak bucha

lucka_ke
7. aug 2024