Je tento vzťah na konci?

astronaut321
3. máj 2024

Ahojte, mám 2X rokov, študujem.

S ex priateľkou sme boli spolu 5 rokov. Keď sme sa spoznali som pracoval 2 roky ako živnostník.

Po roku vzťahu… ona bola prvý rok na strednej… sme sa spoločne rozhodli ísť študovať. Vyštudovali sme spolu prvý stupeň v blízkom zahraničí.
Vždy mi pripomínala, ako potrebuje žiť, socializovať, baviť sa a podobne. Ja som ju vždy musel krotiť, lebo som sa bál, že by to ohrozilo vzťah. Sám som von moc nechodieval, pretože som introvert a nerád sa socializujem.
Išli sme spolu doštudovať na slovensko, na rovnakú školu, aj keď ona chcela inde, nakoniec sa rozhodla ísť somnou.

Celý čas bola nespokojná a chcela ísť bývať na internát, lebo sme bývali spolu v osobitnom byte v dome mojich rodičov a nemali sme súkromie. Na škole stretla kamarátku a strašne si rozumeli, začala chodiť von s rodinou, presťahovala sa sama na inernát a mňa odrezala zo života. Neskôr asi cca mesiac dozadu sa somnou rozišla.

Povedali sme si, že sa ľúbime, ale nefunguje je to, že sa musím sám postaviť na nohy, ona že chce ísť potom študovať ďalej mimo SR.

Vo mne sa od rozchodu prelomilo celé myslenie, začal som cvičiť, chodiť von s kamarátmi, pracovať.

Stretávame sa stále v škole, lebo sme spolužiaci v rovnakej skupine. Mali sme spolu rozhovor, lebo som chcel vedieť, či sa to dá napraviť, ona mi povedala, nech si robím čo chcem, že ona ma už svoje plány.

Tento týždeň sme mali spolu príjemnú debatu o tom, kto čo robil, ako si žijeme.

Ja som si uvedomil, že žiť doma zavretý nie je úplne pre ľudské myslenie a rozvoj dobré. Začal som tiež túžiť po vyrazení a spoznávaní sveta, bohužiaľ ma teraz fixuje škola a financie.

Myslíte si, že to ešte stojí za debatu s ňou a dokážem ju nejako presvedčiť, že môžeme svet spoznať spolu, alebo som len naivný idealista?

thirstymonk
3. máj 2024