Je podľa vás možné, že niekoho má?

6. nov 2024

Zacala som sa stretavat s jednym chlapom z izraela. Ma 36 rokov, studuje tu teraz 4ty rok, pred tym zil 10 rokov v nemecku. Zacal za mnou chodit, volat ma na rande a podobne. Je mi s nim celkom fajn akurat ze mi neda pokoj jedna vec. Na facebooku ma prispevok z roku 2019, ze je zasnubeny s nejakou zenou z izraela. Fotka tam nie je ziadna, len to on pridal ako poznamku. Pozrela sok si tu zenu, ma ju stale v priateloch, tiez zila v nemecku a mam pocit ze tam zili spolu, podla fotiek. Ona je teraz naspat v izraeli a pracuje ako plasticka chirurgicka, on tu tiez studuje za lekara, pred tym pracoval v nemecku ako zdravotnik. Nepytala som sa ho na to lebo aj tak neviem ci by mi povedal vobec pravdu ale nepaci sa mi to. Spominal mi, ze mal dva take dlhsie vztahy, ktore trvali 5 a 6 rokov. Cize mozno si to tam vtedy dal potom sa rozisli a nevymazal to? Ma tam aj dost stare fotky, aj spred 20 rokov. Ale moze to byt aj to, ze s nou stale zasnubeny je a teda v tom nemecku zili apolu, on robil zdravotnika a ona doktorku a chcel sa jej vyrovnat tak siel studovat tiez aj ked v starsom veku, nosi prsten ale nevyzera to ako snubny, taky kockaty hranaty, s ciernym povrchom. Co by ste si o tom mysleli?

colsami
6. nov 2024

Ako to my mame vediet...?
"Nepytala som sa ho na to lebo aj tak neviem ci by mi povedal vobec pravdu"
To nevyzera na doveru vo vztahu. Ja by som sa v prvom rade pred napisanim takeho dlheho prispevku na forum urcite najprv opytala toho cloveka. 🤷 🙃

sisska96
6. nov 2024

Tak po prvé radšej si vyber bieleho buď Slováka,čecha, madara a podobne, ktoré majú rovnakú kultúru ako my. Ak sa ti nezdá, opýtaj sa ho, nič nestratíš s otázkou. Ak už teraz máš pochybnosti, celé to nemá význam. Aj môj bývalý nechal na fb tuším 2 roky že je zadaný, a už dávno sme neboli spolu. Neviem prečo

hipuska
6. nov 2024