Ide mu iba o jedno?

mynona111
4. máj 2024

Mám 17 a spoznala som sa s jedným dospelým chalanom (24r.). Avšak každý máme úplne iný život. Ja ešte študujem a pripravujem sa na výšku a on už pracuje. Keď som mu povedala, že by sme museli so sexom chvíľu počkať (teda min.do mojej 18tky), lebo som veriaca a ešte sa na to necítim, tak mám pocit že začal cúvať a tvrdí že vzťah momentálne nejde do úvahy lebo to máme každý inak nastavené.
Myslíte si, že mu tým pádom ide iba o jedno? Zase chápem, že je to už dospelý chlap. Ale keby chcel, počká, nie?

lindous
4. máj 2024

Vieš čo, pre mňa je napríklad sex dôležitou súčasťou vzťahu, nejde mi iba o to, ale je podľa mňa dôležité, aby toto mali partneri nastavené rovnako a tiež by som nechcela nejak dlho čakať… rešpektujem, keď to niekto tak cíti, ale mal by si nájsť niekoho s rovnakým nastavením… keby mu išlo len o to, podľa mňa by ti ťahal medové motúzy pod nos a do tej postele sa ťa snažil dostať, skôr by zatlačil ako cúvol, no on ti na rovinu povedal ako to vidí a v podstate sa o možnosť sexu s tebou pripravil

mynona111
autor
4. máj 2024

@lindous on si však nedokáže držať odstup a tvrdí, že je to len kamarátsky vzťah. Preto ma ešte ani nezavolal nikam von, lebo vraj sa nechce na mňa príliš namotať. Dokonca som zistila, že si píše aj s inými babami, určite staršími odo mňa. A čo sa týka sexu..je to preňho dôležité, lebo by vraj nevydržal keby sme spolu ani mesiac.

walentina7
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
sheila121
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
zuzanka.zuzu
4. máj 2024

no a? tak sa mu nechce čakať a slušne vycúval. nájdi si iného (a vôbec nechápem komenty ako ho má kopnúť do zadku 🙄 akože prečo? však on už nič nechce, nikam ho kopať nemusí, pôjde sám 😀 ) proste si nájdi iného, to je celé

olimuc
4. máj 2024