Ahojte.. začnem tak že mám priateľa sme spolu skoro 6 rokov mame sa radi ľúbim ho ale… chyba mi vo vzťahu iskra a vasen viem že to nieje všetko ale ja to potrebujem veľmi mi chyba proste taká ta chemia medzi nami nikdy tam nejako extra nebola ale teraz mám pocit že tam nieje vôbec.. priateľ je fajn je milý pozorný a veľký pohodak.. ale k veci mam kamosa s ktorým si neviem predstavit vzťah ale je medzi nami neskutočná chemia a vasen (boli sme kamosi s výhodami ) vždy keď sme spolu tak sa smejeme mame stále o čom kecat pozeráme sa na seba atd.. v minulosti bol Aj nábeh na vzťah sám mi povedal že by do toho šiel atd.. len ja si to neviem tak úplne predstavit.. aj keby nemám priateľa. Priťahuje mna neskutočne páči sa mi aj ako chlap.. je to presne môj typ ( priateľ napríklad vôbec nieje môj typ to je zaujímavé 😅) nechcem sa rozchádzať ani nic a viem že je to voči môjmu priateľovi nefér že mám takéto myšlienky atd ale neviem si proste pomôcť.. najhoršie je že pracujem ako čašníčka a ten kamoš kedykoľvek chodí za mnou a ja mu nedokážem povedať nech nechodí ani nemôžem je to predsa zákazník 😏.. baby čo by ste robili ? Prerušili by ste úplne kontakt ?
@bronkax s priateľom som sa o tom bavila x krát on tak nejak od takejto témy uteká a mna to už nebavi.. už sme sa rozprávali aj o sexe že sa mi to páči tak alebo onak ale nic sa nezmenilo.. a k tomu kamosovi skúšala som si inak nastaviť hlavu aj keď mal frajerku nás to k sebe stále ťahalo .. nevideli sme sa pól roka teraz sa vydáme raz za týždeň lebo chodí do prace a aj tak keď sa vidíme je to stále to iste ja už neviem ako z toho von trvá to už dobrých 8-9 rokov 😅