Ako získať späť dôveru blízkej osoby?

13. máj 2024

Ahojte ľudkovia,
som chalan 26, mal som 5 ročný vzťah.
Pred cca mesiacom a pol som sa rozišiel s priateľkou. Ja som ju sklamal najmä tým, že som jej nevenoval dosť pozornosti, z dôvodu, že som riešil seba a svoj rozvoj, pretože som sa ocitol vo veľmi zlej finančnej aj psychickej situácii. Nevedel som pracovať, ani som nemal záujem a podobne... Nemal som čas na ňu a teraz som si našiel prácu, študujem, športujem, cvičím, skrátka všetko čo som nerobil... Áno kvôli nej, ale akosi som v tom všetkom našiel zmysel a teraz už keď to robím, tak na ňu ani nepomyslím.
No a teraz k nej, ona mám problémy s dôverou voči ľudom a nedovolí, aby ju niekto sklamal znova a znova.... ja sa tiež obávam toho, že by som ju mohol sklamať zase v niečom novom, ale to je na inú diskusiu.
Chcel by som poradiť, či sa dá získať späť dôvera osoby a zvlášť v situácii, kedy si už ona stihla naplánovať svoju budúcnosť... Ona mi sama povedala, že mala viacero možností, ako ísť budúcnosťou, ale že chcela ísť tou cestou budúcnosti somnou.. teda usadiť nájsť si prácu v SR a podobne. Viem ju ešte presvedčiť, alebo jednoducho ma už ako muža odpísala a mal by som ísť ďalej? Ja viem, že v 99% prípadoch má ísť človek ďalej, ale s odstupom času a ochladením emócii, jednoducho cítim, že by som bol s touto ženou šťastný v živote, keby som jej dal, všetko čo som jej mal dať.

Za akékoľvek duchaplné odpovede vopred ďakujem.

miadi
14. máj 2024