Zvládnem školu, prácu na smeny a domácnosť?

22beba
2. dec 2013

Ahojte kočeny študujem tretím rokom na VŠ avšak teraz sa mi naskytla príležitosť pracovať na smeny dlhý krátky týždeň. manžel je momentálne PN takže teraz začiatok by nemal byť problém a potom by mi malého strážila mamina .. potrebujem peniaze a takáto príležitosť sa nenaskytne každý deň ... a teraz som sa pustila do bakalárky ... takže rátam s tým že to budem mať náročne že sa máločo vyspím poprípade pôjdem so zmeny rovno do školy ... zažili ste to niektorá??? bo už teraz mam stres z toho ... ☹ bude to pre mňa náročná výzva ale budem na seba hrdá keď ju zvládnem 🙂

hameeda
2. dec 2013

dá sa to zvládnuť, no musíš si presne naplánovať čas, záleží aj od toho aké máš dieťatko, moja dcera bola dobré dieťa, dosť spala, večer chodila spať o siedmej takže som mala čas, do ôsmej poupratať a potom do jedenástej sa učiť 🙂

renton
2. dec 2013

Ako píšeš. Budeš to mať náročné. Veeeeeľmi náročné. Ale zvládnuť sa to dá. Mnoho mnoho mamičiek študuje, pracuje a ešte sa aj stará o deti a manžela. Podstatné je, aby Ti mal kto s deckami a domácnosťou pomôcť, vtedy to ide 🙂 Takže ak máš chápavého a ochotného manžela, dobrú maminu, tak to zvládneš. Ľahké to ale nebude. No zas na druhej strane pôjdeš príkladom svojim deťom 🙂 Ja tiež študujem a nemá mi kto strážiť malého a zvládame to zatiaľ. Takže sa neboj, študuj a pracuj. Držím palce 🙂

tenerifka
2. dec 2013

Na zaciatok, veta "maleho by mi strazila mamina" je nespravna, spravne je "maleho by NAM strazila mamina", teda VAM-tebe a manzelovi.
Podla mna je to super prilezitost pre teba, ale mysli na to, ze nie si robot, a tak ako je dieta vas oboch, tak aj domacnost je vas oboch, ked manzel skonci PN-ku, bude sa musiet aj nadalej podielat na udrziavani chodu domacnosti-starostlivost o syna, varenie, upratovanie, nakupy....prip. bude treba zaplatit pomoc na par dni v tyzdni,nechci vsetko zvladnut sama, lebo ta ten kolotoc odrovna.