Zmiznutý balík

zdenkado
7. okt 2016

Ahojte,
chcem sa opýtať, ako ste sa dovolali pravdy pri strate balíka? Balík mi bol poslaný na poštu v našom meste a doteraz ho nemám- už druhý týždeň. Volala som infolinku a pán mi povedal , že pri odosielaní balíka na poštu pracovníčka nemôže odoslať zásielku pokiaľ nevie tel.kontakt alebo e-mail aby ma následne kontaktovali že si ho môžem vyzdvihnúť. Keďže nie je ani potvrdenka a tým pádom číslo balíka , tak mi neporadil ani s tým. Potvrdenku nemám tiež lebo vraj to nebolo potrebné.
Pošty som obvolala , navštívila a nikde nič. Dá sa vôbec niekde sťažovať?
Ďakujem za info a pekný večer 🙂

missdiva
7. okt 2016

@zdenkado Ten kto ti posielal balik by ti mal nadiktovat cislo zasielky. A podla toho cisla zasielky zistis kde sa balik nachadza. 🙂

teza1208
7. okt 2016

ak je balik na tvoju adresu netreba ani tel.kontakt ,ani e-mail,na postu ked si das poslat ano ,no pri oboch pripadoch musi mat odosielatel podacie cislo inak sa predsa balik poslat neda.....to nieje obyc.list 🙂

mirka17
7. okt 2016

Nedá sa balík odoslať bez podacieho lístku, čiže ten kto ti posiela balík musí mať aj podací lístok a teda aj číslo zásielky, nerozumiem vete že , "Potvrdenku nemám tiež lebo vraj to nebolo potrebné." ak to nebolo pre niekoho potrebné, tak ti ten balík neodoslal. Okrem toho existujú 2 služby podania balíka , "na adresu" a na "poštu", ak na adresu, - tak v schránke si nájdeš žltý lístok, ak je to balík na poštu, - tak na podacom lístku musela byť uvedená bud email adresa alebo sms, a vtedy ti pošta zašle oznam o doručení . Čiže ten kto ti posielal balík na poštu musel mať aj tvoje tel. číslo alebo email. takto sa vieš dopátrať kde máš balík

teza1208
7. okt 2016

@zdenkado ak je balik na tvoju adresu netreba ani tel.kontakt ,ani e-mail,na postu ked si das poslat ano ,no pri oboch pripadoch musi mat odosielatel podacie cislo inak sa predsa balik poslat neda.....to nieje obyc.list 🙂

dominika6
8. okt 2016

@zdenkado
Predavajuca ta oklamala

maminkasisa
8. okt 2016

ale niekedy, ked je balik mensi, tak sa posiela ako list, a tam netreba ani vobec nic....takze sa mohol aj stratit, alebo ako tu baby pisali, bola si oklamana, skus sa skontaktovat s predavajucim, ako to vlastne poslal, ci on nema nejake podacie cislo....

novana
8. okt 2016

Ty nemáš doklad o odoslaní balíka, reklamáciu musí riešiť odosielateľka.

zdenkado
autor
8. okt 2016

Ďakujem vám za odpoveď aj mne bolo divné, že nemajú žiaden doklad od toho. Balík sa určite nebral ako listová zásielka lebo v ňom boli topánky.Takže uvidím, či sa ešte niečoho dopátram.

janinah
8. okt 2016

@zdenkado aj topánky môžu ísť ako listova zásielka,kontaktuj predajcu ,musí mať doklad,jedine ,že ti to posielalako obyčajný list a evie ti dokázať,že vec poslal, neverila by som mu...ja posielam aj obyčajne,ale vždy sa dohodnem s nakupujúcim,že LENna jeho zodpovednosť a neriešim príp. stratu

barla5
8. okt 2016

@zdenkado bezna krabica od topanok splna rozmery listovej zasielky, aj mne chodia topanky ako list. Ak to nie su nejake vysoke cizmy po kolena alebo extra tazke zimne pre chlapa č.45, tak kludne mohli ist ako list

novana
8. okt 2016

@zdenkado, kontaktuj predávajúcu, že Ti balík neprišiel, predpokladám, že Ty doklad o platbe máš, takže si v práve a je na rade ona, nech to rieší. Vyžiadaj si od nej podacie číslo balíka, pozrieš si ho v sledovaní zásielok, ale to je všetko, lebo Ty bez podacieho lístka aj tak na pošte reklamovať stratu balíka nemôžeš. Aj topánky sa dajú poslať ako obyčajný list. Ak sa zásielka nenájde, predávajúca Ti musí vrátiť platbu, ktorú od Teba dostala, nezávisle na tom, či posielala s podacím lístkom alebo bez.

zdenkado
autor
28. okt 2016

Ahojte, takže dopadlo to nasledovne.Peniaze mi boli vrátené , toho som sa ani neobávala aj kvôli hodnoteniam a ochotnej predávajúcej.Len by som sa rada dozvedela, ktosi nechal môj balík, každopádne , dúfam že danej osobe sa dobre nosia "skoro moje topánky".Balík bol inak posielaný obyčajne,takže sa to už ani nedozviem. Ďakujem za rady . 😉 😉