Prosím, pomoc, omylom som zaplatila ročnú a nie 365 dňovú známku. Nedá sa to nejak stornovať?
@talbotko no mne by to platilo až do apríla. Keďže minulého roka som ju kupovala v marci 😐
Ale 365 dňová platí,odkedy ju kúpiš.
Čiže od dnes a nieže až od apríla.
Načo si si ju vôbec kupovala,keď máš ešte platnú?
presne ako píše jana005, 365 dňová známka ti platí od okamihu kúpy... teda od dnes..
@jana005 nechcela som na to zabudnúť. V prvom pokuse mi neuznalo platbu a ukázalo mi, že platnosť do apríla. Len pri druhom pokuse som to len rýchlo naklikala a až teraz som si všimla, že som dala ročnú. Prídem o 3 mesiace.
Nemá niekto skúsenosť, či sa to dá nejak spätne upraviť/zmeniť?
Neviem či s tým vieš niečo spraviť, zavolaj si priamo dobdialnicej spoločnosti a uvidíš.
Nabudúce nekupujú tak skoro známku,daj si do telefónu poznámku,aby si nezabudla alebo si to napíš do kalendára
Vypis na ich stranke “ziadosti, podania, reklamacie” v mojom pripade to nebol problem, tusim mi volali naspat.Kupila som rocnu namiesto 365 ale v tom okamihu som hned kupila aj spravnu a za tu nespravnu mi vratili peniaze. V tvojom pripade by som dolozila ze mam platnu staru a omylom som kupila novu. Pani bola mila, stat sa moze vselico, nejdem ti pisat ako nechapem to preco si to spravila podla mna tak otazka neznela 🤦♀️. Drzim palce.
No podla mna je niekde chyba. Lebo ak mas platnu do marca, malo by to vyhodit, ze na danu SPZ existuje platna dialnicna. Mne sa to stalo minuly rok na firemnom aute. V septembri som dostala auto a baby mi hned kupili dialnicnu. Ja som o tom nevedela, v oktobri som chcela kupit 30dnovu a nepustilo ma to dalej, lebo som mala platnu. Takze som prekvapna, ze sa Ti dala kupit.
@monikaman prosím, za ako dlho to dokázali vyriešiť? Lebo aj ja som to poslala ako reklamáciu, či by sa s tým dalo ešte niečo robiť...
@nique áno, pri prvom pokuse ma to to systém upozornil, aj mi ponúkol, či chcem zaplatiť obdobie po súčasnej platnosti, lenže mi neprešla platba. No a potom som už na víne ja 😔
@monikaman ďakujem. Už som tam aj volala. Pani bola milá a ponúkla mi strono s tým, že v maily mi prídu ďalšie pokyny
Tesim sa, je dobre vediet ze sa to riesit da, ved clovek je omylny ☺️
@monikaman som rada aj ja. Nie všade by možno boli tak ochotní. Tak možno aj táto diskusia pomôže niekomu takému zmätkovi ako som ja 😁
veď teraz to nie je až taký problém... rozdiel v platnosti máš iba 2 dni... a nie, stornovať sa nedá, iba oficiálne podať žiadosť... ale obávam sa, že ti to neuznajú...