Prosím všetky mamičky ktoré majú skúsenosť s reklamáciou v obchode Nikolka v Martine. Dnes ma pán s pani dourážali, škaredo mi nadávali. Ostala som v šoku.... Reklamovala som kočík už 3x a išlo mi len o to aby mi prevzali reklamáciu, no kričali na mňa a nadávali mi škaredo, že som špekulantka a že chcem zarobiť, pri tom ten kočík ešte potrebujem. Prvý krát mi odletelo koliesko, reklamácia bola uznaná a vymenili mi koliesko, no to nove koliesko nevydržalo ani dva týždne a znova prasklo teda druhá reklamácia bola opätovná na tú istú vadu. A tretí krát som bola reklamovať rozpáranú látku na sedacej časti. Kočík je stále v záruke mám na to právo, a pokiaľ viem nesmiem zasahovať do tovaru sama kým je v záručnej dobe. Na predajni mi povedali že mám chytiť ihlu a niť a zašiť si to sama. Po polhodinovom urážaní mojej osoby sa nakoniec rozhodli že mi kočík prevezmú. Povedali mi že som jediný zákazník ktorý za dobu ich existenciu robí problémy. Prosím kto má tiež takúto zlú skúsenosť. Ďakujem
@milacica22 obráť sa na SOI, ale ešte pred tým tam choď, znovu žiadaj reklamáciu a po ich výstupe ich upozorni, že máš všetko nahrané na diktafóne a obraciaš sa na SOI, uvidíš ako zmenia reč. Nedaj sa!
Ďakujem Vám veľmi pekne, ja idem dať určite podnet, len ma mrzí, že škaredo mi nadávali práve majitelia obchodu a nemám sa kde sťažovať vyššie. Môžem sa niekde sťažovať aj na to že mi fakt naozaj škaredo nadávali, aj napriek tomu že sú to majitelia??? Platia na nich rovnaké pravidlá ako napr. na obchody v obchodných centrách???
@milacica22 samozrejme,no ťažko dokážeš nadávky, iba im môžeš robiť "reklamu" kadiaľ budeš chodiť, to by som im aj povedala.
No vsak to maju u mna,ked som bola tehotna tak som u nich kupovals vybavicku a vzdy boli mili,isli sa mi do riti vopchat a ked clovek donesie reklamaciu a uz 3x tak sa dockam len urazok
@milacica22 Preto netreba chodiť sama - keby si išla s niekým - ako svedok by mohol potvrdiť urážky na cti.
pises, ze reklamaciu ti nakoniec vzali, takze podnet na SOI momentalne nema vyznam - nemali by co riesit.
na ich spravanie sa mozes stazovat jedine tak na lamparni.
inac ak maju eshop, tak sa mozes pozriet, ci splnaju vsetky zakonom urcene nalezitosti. a ak nie, v tom pripade mozes poslat podnet na SOI.
@milacica22
Udaj ich na SOI