S predávajúcou niesom spokojná. 17.1. 2012 som si zarezervovala detskú čiapku, druhý deň som ju uhradila na účet. Dotyčná sa ozvala že peniaze prišli a tovar pošle poštou. Do dnešného dňa som neobdržala ani tovar, ani peniaze o ktoré som poprosila vráťiť späť.
Môj problém je asi v tom,že veľa verím ľuďom. Myslela som si,že keď som už viac krát kupovala cez túto stránku a bolo všetko ok tak to bude aj naďalej. 16.1.2012 som si vybrala pre malú čiapku,veľmi sa mi páčila.Písala som či je čiapka voľná. Pani mi odpísala 18.1.2012 áno,je voľná. Hneď som ju požiadala akou formou mám tovar uhradiť. Ešte v ten istý deň mi poslala č.Bú a ja som to uhradila. 20.1.2012 mi prišla odpoveď, že peniaze prišli pani na účet. Spýtala sa ako mi má čiapku poslať/1 alebo 2 triedou/. Odpovedala som: ako Vám to vyhovuje. Tovar som čakala,ale nič. Tak som jej písala 27.1.2012 a chcela som vedieť či už čiapku poslala. Odpoveď neprišla žiadna. 31.1.2012 som pani písala zasa. Chcela som sa dozvedieť o stave,či mám čakať alebo nie. Napísala som aj to,že ak ju neposlala chcela by som ju poprosiť o vrátenie peňazí na môj účet. Do dnešného dňa nič. Poučila som sa. Mohla aspoň odpísať. ☹
najvacsi problem tychto internetovych bazarov je, ze predavajuci nie su ochotni posielat na dobierku. cize z pohladu kupujuceho je to len o dovere, ktora prave citanim mnozstva takychto staznosti je velmi nastrbena...
pre mna plati jedno, ked sa neda nakupovat na dobierku, nenakupujem z internetoveho obchodu, ani z bazaru. vzdy si tu dobierku radsej priplatim.
https://www.modrykonik.sk/forum/volne-diskusie/skusenosti-s-predavajucimi-na-modrom-konikovi/
pridaj sa do tejto temy a mozes opisat problem. Samozrejme predavajucej napis negatko a s vratenim penazi poziadaj o pomoc admina.