Zlá skúsenosť s internetovým obchodom Shoppie.sk

lucia1805
13. jan 2014

Ahojte baby, chcela by som sa s Vami podeliť o svoju skúsenosť s týmto obchodom s elektronikou. Pred rokom som si odtiaľ kúpila mobil, ktorý po roku fungovania začal blbnúť ( stále vypisoval chybné pamäťové karty ktoré som striedala ako ponošky, z večera do rána mi vymazal celú internú pamäť v telefóne- t.j. všetky kontakty, sms a podobné veci). Obchod sídli v BA a keďže som tam mala cestu, mobil som zaniesla na reklamáciu. S dotyčným pánom, ktorý mi reklamáciu vybavoval som sa dohodla na tom, že keď bude reklamácia hotová, ozve sa mi telefonicky- kvôli tomu či budem ešte v BA alebo už doma na východe, aby vedel či si to prídem vyzdvihnúť osobne alebo mi to bude posielať. 28. deň (2. januára 2014) reklamácie mi prišiel email, v ktorom ma daná spoločnosť informovala o tom, že reklamácia je vybavená a žiadali ma o vyzdvihnutie plnenia- nato som hneď reagovala emailom v ktorom som im napísala že sme sa dohodli inak a že keďže som z východu, osobne si to nevyzdvihnem ale žiadam aby mi to bolo doručené poštou. Odpoveď neprišla žiadna, o 2 dni som im napísala to isté - opäť odpoveď žiadna. Dnes je 13.1. 2014, doma nemám ani telefón, ani reklamačný protokol, vlastne nič. Poslala som tam známu, aby to išla preveriť osobne - telefón je ešte stále tam a jeden ich múdry pracovník jej povedal, že oni by mi vlastne ten telefón ani nemali na ich náklady posielať, pretože JA som ich oklamala v tom, že telefón je 100% funkčný a ja som ho dala reklamovať. No netrafí to šľak????