Zlá skúsenosť s DM online

11silvia11
23. sep 2022

Pekný deň prajem všetkým.Mám otázku ohľadne DM online nákupom.Už druhý krát sa mi stalo ,že zakúpený produkt chýbal v balíku .Platbu ihneď po odoslaní objednávky zaplatím.Písala som im mail,tam pani uviedla že faktúra je v poriadku,vraj sa stáva,ze pri balení je produkt vypredaný a z online faktury mi to stiahli,lenže uhradená suma bola prvá a tak som chcela peniaze za tovar vrátiť .Ona mi tvrdila ,ze mám kontaktovať svoju banku?🤷🏻‍♀️Čo mi bolo divne,peniaze som poslala na ich účet,tak mi majú vrátiť peniaze oni.Do banky som volala a samozrejme ,že povedali aby som si to vyriešila s DM.

marci77
23. sep 2022

neviem ako DM
ale napr. tesco online, co vozia nakupy domov to ma tak, ze najskor su tie peniaze v banke ako keby "rezervovane" a az po dodani sa stiahne ta suma, ktora bola skutocne dodana

dala by som tomu nejake 2-3dni a uvidite potom, ze aka vlastne suma z uctu bola stiahnuta

janai1
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
aurorastone
23. sep 2022

Nikdy som nemala problém aj keď chýbali veci ze už neboli na sklade, normálne vypísali produkty co su neni a co sa týka pôvodnej rezervovane sumy tu mi spať uvoľnili na účet a stiahli si následne reálnu sumu, vždy to tak robia, nemajú prečo vracat peniaze za chýbajúce kusy, vždy vracajú sumu ktoru stiahli na začiatku a ako som písala vyššie stiahnu si novú už reálnu sumu
Edit a to som mala objednávok doaleluja a vždy všetko ok

eerikusik
23. sep 2022

@11silvia11 presne tak ako píše aurorastone....skontrolovať IB

marika97
23. sep 2022

@11silvia11 skontrolujte si sumu, ktora sa vam realne stiahla z uctu a sumu, ktoru mate uvedenu na fakture z dm. Ak to nesedi tak az potom je dovod na riesenie.
Prvotna suma, ktoru ste "zaplatili" pri objednani je len akoby rezervovana na vasom ucte v prospech dm a az ked realne vystavia fakturu tak si to stiahnu, teda ak chybal nejaky produkt, tak si sumu ponizia, a teda nemaju vam co vracat.
Ja som uz velakrat objednavala z dm a stale to robia takto ak niečo chyba.

vemi23
26. sep 2022

@11silvia11 ja som tiez riesila tento problem dávnejšie dostala som takuto odpoved...

lsimo
26. sep 2022

No ale tak zjavne to tak nie je, že ti ten tovar nezaúčtujú. Ako tiež som čo to počula o tom, že je s týmto online nákupom dosť problém