Zariadenie k paušálu O2

28. apr 2023

Ahojte, ako sa postupuje ak mám z o2 zariadenie asi 2 mesiace no chcem odísť k inému operátorovi, (zdvihli cenu paušálov a znížili počet dat) Budem musieť naraz vyplatiť sumu ktorá zostava alebo môžem mat len telefón na splátky od nich? V radosti môžem mat oveľa viac za 20€ ako u nich za 39€

t1nusa
28. apr 2023

to je otázka skôr na operátora nie pre MK ☺️ osobne si myslím, že bude treba vyplatiť zvyšné splátky a pokiaľ máš aj paušál možno aj pokuta za ukončenie zmluvy, najlepšie je zavolať si na infolinku ☺️

janka_lolo
28. apr 2023

si viazaná zmluvou, my keď sme odchádzali z O2 tak manžel musel doplatiť zmluvnú pokutu a zbytok sumy zariadenia, ktoré sme odtiaľ mali, a vyšlo to teda dosť draho, neodporúčam ukončovať paušál pred tým ako skončí, keďže tie zmluvné pokuty som dosť vysoké aspoň pred 3 rokmi boli manžel vtedy za 3 paušály platil okolo 1 000€ dokopy a za 2 zariadenia bola pokuta po 250€ plus museli sme aj ich zvyšnú cenu doplatiť v hotovosti

janka_lolo
28. apr 2023

a ešte dodám, že tie zmluvné pokuty na infolinke neovládajú, tie sú v samostatnom cenníku, ktorý majú v predajniach ani online sme sa k tomu vtedy nikde nedopátrali

tosomja
28. apr 2023

Ak vám prišlo upozornenie, že menia cenník, a podmienky, tak určite tam máš aj možnosť odstúpiť od zmluvy. My sme tak mali v Tcom, rušili službu, mali sme mobily k paušálu. Ku dňu kedy sme tam boli, sme zrušili zmluvy, vrátili mobily, vyplatili len dní, ktoré sme využívali a žiadnu pokutu ani doplatky sme neplatili. Ale museli sme si to vybojovať, nie cez predajne, ale na eeklamacnom bola jedna ochotná pani.

janka_lolo
28. apr 2023

@tosomja moje deti používajú v telecome paušál, ktorý je už 4 roky neaktuálny a stále platíme rovnakú sumu ako pri jeho vzniku a nik nerieši, že ho nemajú v ponuke vždy podpíšem zmluvu po 2r. a pokračujeme aj keď oficiálne už neexistuje ani v apke

tosomja
28. apr 2023

@janka_lolo lenže nám rušili program eu nonstop. Len kvôli tomu sme u nich boli, že jediní to ponúkali.

janka_lolo
28. apr 2023

@tosomja jaj tak to netuším, mi u nich máme aktuálne všetky paušály, TV a aj internet a teda zatiaľ ceny nezvyšujú za 4 roky či koľko sme tam už

maranco
28. apr 2023

ak "zdvihli cenu paušálov a znížili počet dat" tak asi do 30 dní môžeš nesúhlasiť s novými podmienkami a ukončiť zmluvu bez pokuty aj keď máš viazanosť, ale zariadenie treba doplatiť alebo zisti či je možnosť ho vrátiť.

richie233
Odpoveď bola odstránená
Zobraz