Zaplatili by ste nejakemu ubytovaciemu zariadeniu za nieco co ste Vy osobne neposkodili, nerozbili? Ubytovavie zariadenie od nas ziada financne nahradit rozbitu nocnu stolovu lampicku, ktoru ste mi ale nerozbili. Ked sme vosli prvy krat do apartmanu plast na lampicke uz bol rozbity. Na izbe bola bola iba jedna nocna lampicka napriek tomu, ze tam mali byt dve nakolko sa jednalo o apartman pre dvoch. Na fotografiach na ich web stranke ma kazda izba 2 lampicky. Uz ked sme boli takmer doma nam volali zo zariadenia, ze nasli rozbitu lampicku, pod postelou a druha bola na nocnom stoliku. Jedna bola rozbita uz ked sme prisli a druha na izbe nebola. My sme slusny ludia, nic sme nerozbili. Ak by sa take nieco stalo urcite by sme ju nehadzali pod postel. Ziadaju od nas nahradu skody, ktoru sme ale nesposobili mi 15 eur. Platili by ste skodu, ktoru ste nesposobili? Izbu sme odovzdali v takom stave v akom bola ked sme prisli. Este ste upratali, umyli riad a vyhodili po sebe vsetky smeti. Zda sa nam dost nefer platit za nieco co sme nerozboli.
Nic by som neplatila. Ako vam to chcu dokazat,ze ste to boli prave vy? Jedine ze by mali odfotenu izbu predtym ako ste tam vosli,teda mali priamy dokaz. Takto zial skusaju, mojej sestre tak chceli zobrat zalohubza karavan,vraj nieco rozbili a poskriabali a pritom to uz bolo. Tiez sa nedali.
@pininka dakujem za odpoved. Dokaz ziadny nemaju. Co mi povedala recepcna do mobilu, ze sme boli posledny co z toho apartmanu odisli a ze to spada na nas, ze majitel to chce zaplatit. My sice fotky mame no lampu na fotkach nevidno, tiez sa nemame cim preukazat
ani nápad, aby som niečo zaplatila....najskôr by mi to museli dokázať, že som to poškodila, rozbila....ak nedvíhajú telefóny oni - nedvíhajte potom ani vy im....Vybavené. Od nás by nedostali ani cent....nech ma dajú na súd...😀
@deti95060810 a kde sa mozme stazovat na nich? Booking to odmieta riesit
Nezaplatila by som.
V bookingu predsa po prichode domov píšeš recenziu na dané ubytovanie.
Tam to napíš tak isto ako sem a daj im malo hviezdičiek.
Dúfam že im tých 15 eur stoji za zlu reklamu.
Môžu to skúšať na ďalších klientov a čakat ze to niekto z nich zaplati.
Aspon niekomu dalsiemu recenziou pomozes.
Skoda, ze sme este pocas cesty domov pisali pozitivne hodnotenie. Poziadali sme Booking o zmazanie toho hodnotenia, vysvetlili situaciu co sa stalo. Dufam, ze to pochopia a zmazu to az to mozme prepisat
Co chces platiit, co chces riesit ? 15 euro ? Ak ste to rozbili, zaplat. Ak vies, ze ste to nerozbili, kasli na nich, je to len oberanie o cas. Co ti mozu spravit ? Nic. Skoda casu.
@mike_bassett My praveze nesuhlasime s tou platbou nakolko sme nic nerozbili, rozbita uz bola. Nestojime o nijake opletacky kvoli niecomu co sme neurobili, majitel trva na platbe od nas inak nas bude zalovat. Jeho logika: odchadzali ste posledny, zaplatte. My mame ciste svedomie.
Vysmial by som ho. Urcite vas bude zalovat pre 15 euro. 😀 keby aj, ako by dokazal, ze to vy ?
@mike_bassett dneska dostal pekny mail,moze si trhnut nohou
Samozrejme, ze neplatit..zalovar?..nech nie je smiesny
Ospravedlnujem sa za chyby, pisane narychlo cez mobil. Este spomeniem, ze ubytovanie sme mali zakupene cez Booking.com. Zariadenie, kde sme boli nereaguje, neodpisuju, telefon nedvihaju.