Máte niekto prosím skúsenosti so Zapatos?
Ponúkajú krásne topánky za dobré ceny?
Dakujem za odpovede🙂🙂🙂
@adkamacka zapatos.cz
Jako provozovatel webu není uveden nikdo, stránky jsou tedy zcela anonymní a spotřebitel neví, s kým uzavírá kupní smlouvu a vůči komu může nárokovat svá práva. Obsah obchodních podmínek hrubě odporuje právním předpisům. Před nákupem na těchto stránkách Česká obchodní inspekce varuje.
(04. 08. 2023)
No ja som objednala čižmy, vonku ma niekto upozornil, ze maju rozdielne farby, v interiérito nebolo vidieť, vrátila som ich, za 4€, odpísali, že boli používané, takže mi peniaze nevrátia, či ich chcem za poštovné 4€ späť... no cele divné, opatok po 100 metroch osuchany, mäkké a nič nevydržia.
Moja skúsenosť s vrátením ani sa nedostal kurier po zásielku a nakoniec ju zrušili a vyhovárali sa takze mám topánky ktoré neponosím.
Neodporúčam reklamácie hrozné a prístup ani nevravím. Čistý odžub
@adkamacka Tiež mám zlú skúsenosť. Objednávala som pred 2. týždňami, poslali mi úplne iné topánky. Teraz čakám už vyše týždňa na výmenu. Dosť klamú, čo som si všimla v dodaní. Ešte som si topánky objednala v predstihu, lebo odchádzam do zahraničia a už týždeň to vôbec neodosielajú, pritom je ich vina, že nevedia ani odoslať správnu objednávku. Katastrofa. Strašne zlá skúsenosť a viac u nich nakupovať nebudem. Za seba neodporúčam. Veľmi dlhá doba doručovania, nepravdivé info a zlý prístup k zákazníkom.
@prosac Prosím Vás, ako sa vyhovárali ? Lebo tiež som odstúpila už do 14 dní, tak chcem vedieť, na čo sa pripraviť. Lebo oni tvrdia, že mi topánky včera poslali, ale kurierska spoločnosť mi povedala, že to nie je pravda. No a že mi peniaze vrátia vtedy, ak sa im balík vráti späť od kuriera. Ale im sa nemá čo vrátiť, keď ten balík ani neposlali
@samkaa no najskôr že 14 dni nahlásila som poslali kuriéra a nebola som doma tak balíček nevyzdvihli aj to neviem či naozaj lebo s číslom zásielky som sa nedostala na stránku Dpd aby som presmerovala vyzdvihnutie zásielky a keď som s týmto u nich žiadala o presmerovanie vyzdvihnutia odpoved bola mám si to presmerovať na stránke aj keď mali info že sa s číslom zásielky nedostanem nikam ďalej aj keď som poslala screen obrazovky a po 14 dnoch mi napísali že nie je možné vrátiť lebo je už po 14 dnoch a keď som naliehala poslali mi nejakú adresu do Bulharska že tam mám poslať späť na moje náklady. Tak som nakoniec nič neposlala a nahlásila som ich na SOI ale zrejme mi topánky zostanú a peniaze u nich tak už som sa zmierila s tým ze som sa odžubala😳
@prosac Ja riešim akurát to, že mi tvrdia, že balík odoslali a gls mi tvrdí, že im nič nedali. Tak tiež čakám, čo z toho bude, ale už som z toho extremne unavená. Odstupila som od zmluvy do 14 dní, tak mi napísali, že keď príde ten balíček, čo mi údajne poslali, tak nech ho nepreberám a keď sa im vráti na sklad, tak mi vrátia peniaze. Lenže pochybujem, že to tak bude, lebo si myslím, že neodoslali nič. Neverím, že gls tak dlho neprijala balík na sklade. Takže sa im nemá čo vrátiť. No ale tak počkám. Tiež chcem písať na SOI. Aj Vám dali nejaké stanovisko k tomu ?
Dobrý deň,
som zo spoločnosti Zapatos a rád by som sa vyjadril z správam vyššie.
Spomína sa, že sme neuznali vrátenie tovaru ktorý bol nosený - samozrejme, veď predsa nosený tovar sa vrátiť nedá, vy by ste si ho snáď kúpili? Asi nie...
Reklamovať ak vznikne nejaká vada samozrejme možné je, záruka je riadna dvojročná. Ale záruka je na vady, to že sa mi topánky prestanú páčiť a chcem ich vrátiť, nie je reklamácia. V každom obchode si obuv môžete vyskúšať a ak nevyhovuje, nenosenú ju môžete vrátiť.
Využívame len služby kuriérov GLS, teda nie žiadne DPD ako sa spomína vyššie 🙂
Čo sa týka vrátenia, je u nás maximálne jednoduché - vyplníte formulár na našom webe, odošlete ho (všetko ONLINE), a my objednáme kuriéra ktorý dorazí až k Vám domov a tovar vyzdvihne. Následne sa Vám peniaze vrátia na účet.
Poplatok za službu (dopravu) je 4€. Áno, je tam poplatok, vieme že v takom zalande a podobne je vrátenie zdarma, ale musíte si položiť otázku, či pre nich kuriéri ozaj pracujú zdarma alebo to majú zarátané v cenách produktov? 🙂 Poplatok je samozrejme za balík, nie za každú obuv, ak si objednáte 10 párov a 8 vrátite, poplatok je iba jeden.
Postup nájdete na našej stránke, linky sem dávať nemôžem.
To isté u výmeny. Ak nesedí, napíšte nám, my zadáme výmenu a kuriér dorazí s novým tovarom a ten nevyhovujúci mu vrátite obratom, maximálne jednoduché.
Zapatos je Rumunská firma, na Slovenský trh sme vstúpili pred rokom a pol, a do dnes sme vybavili vyše 400 tisíc objednávok do mnohých krajín Európy. V pätičke webu nájdete všetky weby, kde vidíte do koľkých krajín predávame.
Ak by ste mali akékoľvek otázky, radi Vám ich zodpovieme na našej emailovej adrese info@zapatos.sk.
Krásne sviatky všetkým
Adam, Zapatos sk
@adam_z Adamko ako som Vám napísala si robíte zo mňa srandu nie? To že v GLS sa nezobrazovalo dané číslo zásielky a nevedela som ho presmerovať ste ma neustále odkazovali na GLS a potom mi napísali po 14 dňoch že sa vrátiť už nedá a potom na moje naliehanie poslali adresu do Rumunska ako prepáčte vracať topánky a platiť ešte cez 20€ poštovné? Nie neriešite všetko k spokojnosti zákazníka. Ja mám doma dvoje nie zrovna najlacnejšie topánky ktoré nikdy nosiť nebudem. Navyše hneď ako som písala keď topánky prišli bola na jednej krabici krvavá stopa a krabica tak smrdela že som ju musela vymeniť s tou ktoré som si jedny z troch nechala aby som neplatila aj poplatok za krabicu čo máte v podmienkach. Nesúhlasím s Vami ako zákaznícky servis u mňa ste zlyhali nepomohli ste mi s presmerovaním zásielky. Odbyť vetou že rieši GLS a nie je tam žiadne také číslo zásielky a ja som sa nevedela pohnúť ďalej pretože str ma v odkazovali na GLS aj napriek tomu že som Vám písala že nie je číslo zásielky v GLS systéme dostupné a neviem presmerovať. Nie nepomohli str mi a ako samozivitelka s 3 deťmi som nebola ochotná cvaknúť poštovné do Rumunska či čo ste to poslali za adresu. A to som s tými jednými topánkami ktoré som si nechala spokojná ale už neobjednam u Vás keďže si neobjednavam topánky preto aby som ich s mojou skúsenosťou vlastne nevedela vrátiť lebo GLS 🧐 zišlo by sa Vám školenie na komunikáciu so zákazníkom resp. neodbijať ho ale byť nápomocný. Želám Vám všetko dobré ale za mňa NIE NEODPORÚČAM ☝️
Dobrý deň,
to @prosac - To ma mrzí, každopádne treba písať na info@zapatos.sk aby sme sa na to vedeli pozrieť. Pravdou je, že ak sa kuriér pokúšal vyzdvihnúť 3-4x zásielku a neúspešne (lebo nebola pripravená, zabalená a neodovzdali ste mu ju), tak nevieme zadávať vyzvihnutie donekonečna, my za to platíme ako každý iný. Ak niekomu nevyhovuje vrátenie cez GLS kedy kuriér dorazí a vyzvihne zásielku, môže nám to poslať po vlastnej osi. Treba písať mail s detailami objednávky, tu nevyriešime nič, kolegovia musia prejsť každý prípad.
Spolu s kolegami sme si preklikali recenzie na našom Facebooku a zasielam ich sem, aj pre ostatných 🙂
FB je verejný, preto ich zverejniť môžeme aj tu.
Krásne Vianoce všetkým
Presne tak zákaznícky servis má v komunikácií medzery. U mňa je problém s vrátením tovaru, kde po vyplnení vrátky do troch dní mal dojsť kuriér, no doteraz nedošiel. Vrátku som vyplnala 17.12 a po tel kontaktovaní s operátorom mi pán na telefone povedal, že kuriéri cez sviatky nechodia. No snáď od 18.12 -22.12 nie je sviatok. Tak mi následne povedal, aby som do mailu napísala, že kuriér nedošiel a mám čakat na neviem čo...
Dobrý deň, potrebovala som čižmy od tejto skvelej firmy vrátiť, lebo mi boli veľmi široké. Kontaktovala som nejakého amatéra, ktorý sa hrá na podnikateľa a hovorí si Adam. Hotová katastrofa, amaterizmus, neprofesionálny prístup, urážal ma, že neviem, kde je sever, že mi niet pomoci...a pod. Pritom som vyplnila ich geniálny 5 bodový formulár a podľa pokynov som čakala na kuriéra. Neprišiel. Medzitým som kontaktovala SOI, lebo žiadny doklad ani faktúru som od tých amatérov nedostala. Nedajte sa zlákať obrázkami.
Stránka Zapatos má naburaný system, neplaťte kartou, radšej si pošlite na dobierku, lebo potvrdenie cez Gopay Vám nepríde a máte problém, tovar Vám nepošlú ani eura Vám nevrátia na účet, zbytočne im pošlete potvrdenie o zapletaní z banky, nie je to dôkaz.
Pisala som sťažnosť na SOI, ale mam sa obrátiť na Českú republiku. Zrejme tu na SK sedi nejaký zufalec Adam za počítacom a hrá sa na podnikateľa. Napisem aj na ČOI.
Dobrý deň,dnes mi prišli lodičky od nich ale nesadla mi veľkosť,vyplnila som spätne formulár a musela som zadať c.u.Zial neskôr som si prečítala recenzie.Mozu zneužiť moje c.u.?
@adam_z tak zbytocne sa tu ohanas pozitivnymi recenziami, ked tie negativne sa daju velmi lahko zmazat, vsak? my sme tu neni kravy zo stajne a vieme ako jednoducho funguje facebook a ze tlacitlo zmazat funguje...
ste obycajna od***avacia firma, neviete zaslat ani fakturu, posielate poskodene topanky v poskodenych krabiciach - jedna roztrhana a druha rozmocena, ale pis si jedno, doteraz sa vam to mozno prepieklo ale ja to tak nenecham....
Objednala som odtial jedny topanky, ziaden problem, rychle dodanie a topanky ako na obrazku