Zámena balíkov - Packeta

22abigail22
18. sep 2023

Pekný deň všetkým.
Prosím o vyjadrenie ohľadom vzniknutej situácii alebo rada.
Minulý víkend si pani odomna kúpila kabelku (cez FB).
Keďže mi platba okamžite prišla na účet a v piatok padol sviatok, chcela som poslať kabelku čo najskôr (aby jej aj napriek tomu stihol prísť do konca týždeň).
Vedela som, že nebudem môcť podať balík na fyzickú podateľnu (kvôli pracovnej dobe) tak som sa rozhodla poslala cez Z-box (tú mám blízko práce).
Postupila som posla pokynov - balík som zabalila (do krabice), napísala naň vygenerovaný kód (ten čo sa vygeneruje v appke pri odoslaní alebo vyzdvihnutie zásielky) a vložila ho do Z-boxu.

Vo štvrtok si dotyčná (kupujúca) vyzdvihla balík a začala ma bombardovať správami typu "som podvodníčka", "špekulantka", "som ju oklamala", atď.
Totižto, namiesto toho aby kupujúca dostala kabelku dostala hodinky Xiaomi.

Ihneď som volala na zákaznícky servis Packety. Prišli sme na to, že zrejme na sklade si pomýlili balíky - nalepili si adresné štítky opačne (keďže to si lepia oni sami). Trvdili, že zavolajú kupujúcej keďže ona je tá čo obdržala nesprávny balík a buď sa pokúšajú dopátrať ten správny balík (s kabelku) alebo to budú riešiť ako reklamácia.

Napísala som teda kupujúcej, ze sa jej niekto ma ozvať z Packety lenže ona ma celú dobu bombarduje správami aby som celú záležitosť dala do poriadku ja sama. Nedá si povedať, že ja jej nemám ako pomôcť. Ja tým, že som balík poslala (rešp. podala) som svoju povinnosť splnila. Odporúčala som jej aby sa sama ozvala do Packety ale ide si svoje.

Ja už neviem ako ďalej s ňou. Má niekto skúsenosť si týmto? Ďakujem.
ide si iide si svoje.

dota6
18. sep 2023

@22abigail22 skús mailom, písomne požiadať packetu o vyjadrenie k vzniknutej situácii. Viem, volala si tam, no aby si to mala čierne na bielom, ako problém vznikol a to by som poslala kupujúcej. Možno to ukľudní trocha jej zmysly.
Chápem aj jednu aj druhú stranu. Ale je tu aj niekto komu chýbajú hodinky a dostal kabelku. Čiže je to určite riešené aj z tejto strany.
Už len pevné nervy.

22abigail22
autor
18. sep 2023

@dota6
Pevne verím, že ten čo dostal tú kabelku namiesto tých hodiniek sa tiež ozval do Packety a dajú si 2 a 2 dokopy. 😪

Akože, navyše som sa snažila dotyčnej vysvetliť nech je troška trpezlivá. Ja som síce volala vo štvrtok avšak večer (ku koncom ich pracovnej doby) a keďže nasledovné bol v piatok sviatok a potom víkend tak ani nemali kedy sa jej ozvať. 🤷‍♀️

Áno, chcela som dnes písať aj mail nech sa mi pripomeniem.

dota6
18. sep 2023

@22abigail22
V dnešnej dobe podvodníkov sa tej pani tiež nečudujem. Hlavne kľud, spravila ste všetko možné, aby ste to napravila, teraz je čas aby si to vyriešila packeta.

22abigail22
autor
18. sep 2023

@dota6
Akože, ja som s ňou súcitila. Chápem jej frustraciu.

Avšak keďže namiesto 8€ kabelky dostala nové 50€ hodinky mohlo ju najskôr napadnúť, že došlo skôr k chybe zo strany Packety.

dota6
18. sep 2023

@22abigail22 niektoré povahy sú prudké a nechápavé :D nič s tým nenarobíte.

chodec15
18. sep 2023
lenkakravcova
18. sep 2023

@22abigail22 nech spise reklamáciu na Packetu. Aj mne sa to stalo. Zamenili mi balíky navzájom v Z boxe. Pani si objednala abaju a prišli jej cudzie rifle. Mesiac sa to hladalo.
Tomu druhému človeku budú určite chýbať tie hodinky. Takže reklamovať.

turicikovam
20. nov 2023

@22abigail22 zdravím môžem sa opýtať ako ste dopadli s tým strateným balíkom? Ďakujem Bubelova

nevenka
12. dec 2023

No tak mne sa toto ako zakaznicke stalo teraz. Uz tyzden to riesime. Riesila to pani, co posielala zasielku, volali mi z Packety, ze mam balik zaniest na vydajne miesto, ze oni si to stiahnu do skladu na reklamaciu. Odniesla som. Pootm som dostala.od pani info, ze ten moj balik isiel niekam do CR. Dnes mi vitazoslavne bolali, ze mpj balik je na vydajnom mieste. Pridem tam a to ten isty, co som im odniesla na reklamaciu.
A ten ich zakaznicky servis, nemam slov. Rozpravas sa tam s robotom, co noc nechape, potom s xy dalsimi operatormi a dookola im vysvetlovat, ze zamenili baliky a maju to normalne riesit a hladat ten druhy balik. Neskutocne toto. Uz sa pomaly lucim s tym, co som si objednala.
Pani je ochotna riesit, otravuje ich stale, ja ich otravujem a nic, len vyhovorky, ze to musia "presetrit", skontrolovat a ze maju toho vela teraz pred Vianocami.
A to som si chcela usetrit cestu na postu, ze pohodlne do boxu...Otras.

nevenka
12. dec 2023

@lenkakravcova aha, takze mam ocakavat, ze z tych objednanych orechov budem piectmozno tak na Velku noc a nie na Vianoce tohto roku, ak vobec sa to bude dat jest, ktovie, kde sa vala ten balik...😬🙄

lenkakravcova
12. dec 2023

@nevenka ahoj, pred 4 týždňami sa mi opäť stratil jeden balík v Packete. Ale už sa nenašiel, preplatili mi ho. Takže radšej objednaj opätovne.

nevenka
13. dec 2023

@lenkakravcova no to neobjednam, to mi jedna pani lupala domace orechy, tesne pred odoslanim, 2 kg, to uz nestihne a ani neviem, ci ma. Ten druhy clovek zase stratil suciastku do auta 🙄.

turicikovam
20. dec 2023

ĎAkujem za odpoveď. No my máme balík za 700€ tak som nešťastná, nenašli ho tak uvidíme, čo sa bude diať. Ja nechápem ako sa môže balík pod číslom stratiť? Komunikácia žiadna údajne komunikujú výlučne cez mail, no katastrofa:((((

22abigail22
autor
20. dec 2023

@turicikovam
Reklamáciu riešila kupujúca takže nemám podrobné info.
Ale nakoniec sa neriešilo nič. Kupujúca nemá balík ani jej nevrátili peniaze.
Vraj z Packety od nej žiadali vrátiť nesprávnu doručenú zásielku (neviem kam to kupujúca posielala) takže sme si mysleli, že sa jej balík nájde (dôjde k výmene) alebo jej idú vrátiť peniaze a nič z toho. Kupujúca to vzdala.