Zákon o sťažnostiach - sťažnosť na nemocnicu

eliskamodrooka
16. jan 2019

Dobrý deň, má niekto skúsenosť s písaním sťažnosti na určité oddelenie v nemocnici? Nemocnica odkazuje na Zákon o sťažnostiach a zdá sa mi to strašne prešpekulované, držali ste sa všetkých bodov? Alebo ste to písali proste tak, ako sa vec stala a neriešili ste nejaký zákon? Bez dodržania zákona vraj nemocnica sťažnosť neuzná. Ďakujem

diankadop
16. jan 2019

ono by si nam svoj pribeh mohla trocha priblizit, lebo ked nevieme co sa ti vlastne stalo, tak sa velmi tazko radi. islo o zanedbanie starostlivosti alebo? neskusala si sa obratit na nejakeho pravnika?

bubbinaa
16. jan 2019

Tiež by som asi odporučila právníka, aby sa to podalo správne a nemohli ti to vrátiť

eliskamodrooka
autor
17. jan 2019

Stalo sa mi to,že som bola tento pondelok hospitalizovaná s malým bábätkom na detskej klinike kvôli utorkovemu CT vyšetreniu. Kázali mi nakŕmiť dieťatko poslednýkrát o 3 v noci, keďže sme boli na CT druhí v poradí a okolo 7-max pol 8 sme mali ísť na CT. Vzali nás o 11 hodine! Nechali dcérku hladovat 8 hodín plus dve po anestézii, viackrát som sa sťažovala sestrám na oddelení, aby tam zavolali, že mi dieťa vrieska na cele oddelenie a zadusa sa od plaču, bola hladná, smädná, vyčerpaná a výhovorky sestier nemali konca, vraj oni tam nemôžu volať, že sa nemám báť, lebo dcérke tečie do žily glukóza, že si na to ani nespomenie. Keď som povedala že odtiaľ odchádzame, zrazu sa tam dalo dovolať a vraj deti s celkovou anesteziou berú až po 10 hodine, no nás nik neinformoval a zbytočne mi vystresovaní a vyhladovali 3 mesačné dieťa! Posledné minuty pred CT už dcérka ležala úplne bez pohybu na posteli s prazdnym pohľadom. Toto len tak nenechám, mám právo v tomto prípade podať sťažnosť? Nejdem sa s nimi súdiť, len chcem, aby mi vedenie kliniky poslali svoje stanovisko k veci. Musím v tomto prípade posunúť sťažnosť právnikovi?

alantroj
17. jan 2019