Dobrý deň,
stalo sa vám niekedy, že vám balík zadržala kuriérska spoločnosť (nie Slovenská pošta, nejde o zadržanie kvôli clu )? Mne ako adresátovi nechcú poskytnúť žiadne ďalšie informácie, lebo že zmluvu majú s odosielateľom, že on ich má kontaktovať a vyriešiť to s nimi ( ale s odosielateľom sa mi momentálne nedarí spojiť ) ide o zásielku z ČR, nákup cez internetový obchod, mám sledovacie číslo a už pár dní zásielka stojí uložená v depe ( v SR ). Zásielka je bez dobierky a netuším prečo ju mohli zadržať, ani čo ja ako príjemca môžem urobiť. Máte niekto podobnú skúsenosť? Predovšetkým by ma zaujímalo aký na to môže byť dôvod, nech rozmýšľam ako rozmýšľam nič mi nenapadá.
@vickys1 Myslím v ČR už raz bolo zadržiavanie zásielok, keď kuriérom nevyplatili mzdu, tak zásielky zamkli v sklade a naťahovali sa po súdoch
Inak v EÚ je voľný pohyb tovaru tak nemá byť čo zadržiavané.
Nemôže tam byť porušenie autorských práv? Že je tam tovar napodobeniny originálov?
Ďakujem veľmi pekne, keď sa nad tým teraz zamýšľam myslím, že to môže byť pokojne o tých neuhradených záväzkoch. Nemáte skúsenosť, že by som si záväzok za svoj balík uhradila aj sama a že by mi ho potom odovzdali? Či na to ako príjemca nemám nejakým spôsobom právo...
Mne sa to stalo. Www stranka nemala vybavene pohladavky s kurierskou spolocnostou. Kurier balik zadrzal tiez v depe kym sa oni dvaja medzi sebou nedohodli - kym stranka vyplatila kuriersku spolocnost za jej sluzby. Hadam som to napisala zrozumitelne.