aj my mame skúsenosť z ritellom tiež sme sa nechali ukecať. Predajcovia sú školení a majú nacvičené psychologické vety aby ukecali ľudí, my sme si ho kúpili relatívne sme boli aj spokojní ,zrazu po pol roku slabo vysával zavolali sme na zákaznícku linku prišiel servisak a povedal, že je zanesený filter výmena filtra 20eur. Zaplatili sme a vysávač vysával ďalej ale po čase zase ten istý problém znova sme zavolali a prišiel servisak a zase 20 eur za filter ...Nikto neriešil prečo sa menia filtre tak často ... takto sa to opakovalo niekoľko krát až teraz zistili že je tam prasklina na vnútornom plaste pri separátore a tým dochádzalo k znečisťovaniu filtra - oprava 65 eur .Zaujímavé bolo to, že si to nik nevšimol keď to bolo v záruke ale až keď bol po záruke a i keď nám naznačili že prasklina tam mohla byt od výroby len bola veľmi malá nik nám nedal nejakú zľavu na ten filter. Pri prezentácii vám tvrdia aké sú sačkové vysávače nepraktické, že treba kupovať a vymieňať filtre ale nik vám nepovie, že treba meniť aj filter v rittelu a že ten filter stoji uz dnes po novom 40 eur .Treba byť opatrný pri ich prezentáciách a prezentáciách podobných firiem ktorý ponúkajú takéto výrobky keď niečo u nich stoji 2000 eur a na konci prezentácie by vám to predali aj za 1000 eur asi niečo nie je na poriadku, my sme vysávač kúpili asi pred troma rokmi keď nám zavolali prvý krát tak ta operátorka tvrdila že sú nová firma ktorá sa chce uchytiť na slovenskom trhu a chcú si spraviť reklamu. A pred týždňom nám zavolala zase nejaká pani a vravela nám zase tu istú rozprávku že sú nová firma a chcú sa presadiť na trhu tak sme boli zvedavý a dohodli sme si stretnutie a zase prišiel niekto z ritella....
aj nam stale vyvolavali, slubovali darceky, zenska bola strasne vytrvala, dokazala volat aj kazdu polhodinu.. kym som nedvihla.. dohodli si aj stretnutie ale neprisli, dalsi den sa ospravedlnovala a ze novy termin, vravela som ze nemam cas telefonovat a ked som zlozila od vtedy som si blokla v telefone to cislo a mam pokoj...