Vypracované otázky na sociálnu prácu?

dzejdzej4988
2. okt 2018

Ahojte nemate niekto vypracovane skratene otazky na mgr socialna praca ?odmenim sa

irusa
2. okt 2018

Myslim ,že celá škola sociálna práca je skrátená..nie len otázky 😁

dskjhfdlkdjhl
2. okt 2018

@dzejdzej4988 ked skratis nic, dostanes nic. Tak sa v podstate netreba trapit😉

ciusinka
2. okt 2018

@irusa Toto tu ani nepis, lebo ti, co to studuju maju pocit, ze studuju minimalne Harvard a hned sa do teba pustia 🙈

tyrkysova_kobyla
2. okt 2018

Ale nooo, mat titul zo socialnej prace je stale viac, ako nemat ziadny, ci? 😂

irusa
2. okt 2018

@tyrkysova_kobyla radšej žiadny... prípadne nepriznať sa ,kde si ho získala

paladia
2. okt 2018

Nie kazdy studuje socialnu pracu pre titul. Niektorych to aj bavi a naplna, je to pre nich zivotne poslanie pomahat. Nehovorim,ze rychlovykrmne su v poriadku,ale netreba vsetkych hadzat do jedneho vreca.

irusa
2. okt 2018

@paladia pomáhať sa dá aj bez štúdia

paladia
2. okt 2018

@irusa ale niektore veci bez studia nedas,ak ma byt pomoc ucinna a trvala.

dzejdzej4988
autor
2. okt 2018

Ja som sa pytala ci ma niekto smratene nic viac nic menej

tyrkysova_kobyla
2. okt 2018

@dzejdzej4988 zvykaj si 😂

warholette
2. okt 2018

Tu by som teraz mala oznacit tych dvoch ludi ktori sa v teme ktoru vysoku skolu treba zrusit do mna pustili ze co mi vadi na socialnej praci a aky je to dolezity a vazeny odbor 😂😂😂

erikavesela
2. okt 2018

@ciusinka pre nich to mozno harvard, ale v skutocnosti to vzdy bola nsjlahsia vs...taka elektrickova😂

dzejdzej4988
autor
3. okt 2018

Zenyy ale ja som sa nepytala ci je to lahka alebo tazkaaaa skolaaa pytala som sa ci nemate niektora skratene statnicive otazky na mgr lebo mam male dieta pri ktorej nemam cas ani na wc takze nemam cela casu na ucenie 🙂)

dskjhfdlkdjhl
3. okt 2018

@dzejdzej4988 Nemas cas na ucenie, ale titul chces? Normalne je, ze ked clovek chodi na VS, tak preto, aby sa tam nieco naucil a nie pre titul.

xxxkatka
9. okt 2018