Vrátia mi peniaze, keď pošlem naspäť tovar kúpený cez internet?

nona232
2. nov 2016

ahojte, ked som si kupila cez internet tovar ale neunguje mi a chcem ho vratit tak ako mi poslu peniaze naspat?

dominika6
2. nov 2016

@nona232
Na ucet

nona232
autor
2. nov 2016

ale ja som platila dobierkou :(

dominika6
2. nov 2016

@nona232
To je jedno...

nona232
autor
2. nov 2016

a co im mam povedat na poste?

dominika6
2. nov 2016

@nona232
Najprv ked nieco reklamujes musis spisat reklamaciu a poslat ju na adresu firmy...maju na vybavenie 30 dni...ked ju uznaju peniaze vratia na ucet alebo vymenia za novy tovar...
Ak ti ide o tovar co vratis do 7 dni bez udania dovodu nemoze byt nefunkcny...
To im nedokazes ze bol nefunkcny..
Tak neviem co chces

nyusika
2. nov 2016

@dominika6
Nemusí reklamovať, môže to vrátiť.
Kupujúci musí bezodkladne, najneskôr však do 14 dní vrátiť peňažné prostriedky vrátane poštových nákladov plu iných, ak vznikli.

nyusika
2. nov 2016

@dominika6 do 14 dní a nič dokazovať nemusí. Musí byť nepoužívaný, vyskúšané však môže byť.
Vyskúšala - nefunguje - nechce ho, čiže to vráti

nyusika
2. nov 2016

@nona232 k tovaru musí byť pribalená navratka, tam uvedies číslo účtu, na ktoré ti potom pošlú peniaze.

hettinka
2. nov 2016

@nona232 závisí od toho, z akej stránky, no podľa zákona by mali akceptovať vrátenie tovaru kúpeného cez internet. Niekde je doba na vrátenie aj mesiac, inde 14 dní. Iné je, ak si nakupovala niečo použité na bazáriku, tam je to často o dohode medzi predávajúcim a kupujúcim.

neviem, čo chceš vysvetlovať na pošte, zbalíš do balíka, napíšeš adresu a pošleš ... komunikovať musíš s predajcom, nie s poštou.

dominika6
2. nov 2016

@nyusika
Kazda stranka ma svoje podmienky nech si tam cita

nyusika
2. nov 2016

@dominika6 nie. Pokiaľ ide o internetový predaj (e-shop), platí to, čo som napísala.

dominika6
2. nov 2016

@nyusika
Ved ja pisem to iste...🙂
Ze moze vratit nazad tovar...ale su podmienky kde je jasne napisane ako postupovat ked je tovar nefunkcny...
🙂

nyusika
2. nov 2016

@dominika6 keď je to nefunkčné, naozaj to reklamovať nemusí. Zbytočne komplikované. Na vrátenie sa vzťahuje zákonná lehota, a i dôvod udávať nemusí. Podmienka je pôvodný obal a nepoužívané. Vyskúšané môže byť.