Vrátenie - zmena lístku na vlak

bimbambom
18. aug 2022

Ahojte prosím poradíte mi ? Dnes nemám svoj deň a kúpila som lístok na vlak o deň skôr ako som mala . Cestujeme až o 2 a pol mesiaca . Ak to pôjdem zajtra zmeniť , budem platiť storno , resp iný poplatok ?

viestta
18. aug 2022

Kúpiš nový, peniaze za tento ti vrátia na účet (aspoň u nás tak bolo) a strhnu si 10%. Pri pokladni vypíše tlačivo

pinkgirl
18. aug 2022

Choď na web dopravcu a pozri podmienky vrátenia. Niekde býva poplatok pár % zo sumy lístka.

bimbambom
autor
18. aug 2022

Už som našla , že 10%
Vyše 300€ som platila za dva lístky , je to celkom dosť :(
Pôjdem tam zajtra , dakujem
@pinkgirl podľa vebu som pochopila , že deň pred cestou mi stiahnú 10%

maranco
19. aug 2022

https://predaj.zssk.sk/refund
Výhodnejšie podmienky vrátenia dokladov získate pri platbe kreditom. Pri vrátení dokladu zaplateného kreditom do konta zákazník neprichádza o sankciu za vrátenie dokladu – na kredit je vrátená celá suma zaplatená za cestovný doklad (sankcia za vrátenie do bonusového kreditu, zvyšná suma do kreditu zákazníka).

Takže ak si kupovala lístok cez web, prihlás sa do svojho konta a až tak vyplň žiadosť o vrátenie. Storno poplatok budeš mať ako bonusový kredit a postupne minieš pri ďalších nákupoch.

bimbambom
autor
19. aug 2022

@maranco prāveže som to kupovala na stanici , tento lístok sa nedal kúpiť cez web
Ale už som to vyriešila , ešte včera som vyskúšala 🙊 , som si posunula termín dovolenky , schválili to , tak som nakoniec dobre dopadla 🙂

blunka
27. nov 2023

@maranco A nevieš náhodou aké sú LEHOTY na vrátenie ?
Dokedy ho môžem vrátiť ?
Lebo Reggiojet má jasne uvedené že do 15 minút pred odchodom vlaku.
U ŽSSR to neviem nájsť tú lehotu.
Nákup obline cez moje konto z kreditu.
Vďaka ak vieš poradiť.

maranco
27. nov 2023

@blunka bežný lístok do odchodu vlaku z nástupnej stanice cestujúceho.
Obchodné podmienky zákazníckeho konta strana 13
https://www.zssk.sk/obchodne-podmienky/

Ak vraciaš lístok kvôli chybe prepravcu (štrajk/kalamita) tak v deň odchodu a bez sankcie.

blunka
27. nov 2023

@maranco no tak v prvom rade ÚPRIMNE ĎAKUJEM za ochotu to hľadať a takto mi to rovno vycapiť na oči. Ten súbor obchodných podmienok som dnes mala už otvorený a rolovala ho nechápem prečo som tieto tabuľky nevidela .....🙈 🙈 🙈 a ešte som nejaké iné našla tie mi zase nechcelo otvoriť súbor.
Ja tu chodím denne po deti do škôlky vlakom ZSSR a tam som si kúpila lístok cez aplikáciu a chcela stornovať (zmenilo sa že som inak išla po ne teraz to bolo asi pred 2 týždňami) a písalo mi že stornovať môžem iba 15 minut od zakúpenia, tak som bola stále v tom že všetky vlaky sa môžu stornovať rovnako iba 15 minút od zakúpenia listka.
Ale my máme asi nejakú "inú trať" som bola prekvapená, čo dnes čítam v tejto diskusii z roku 2022 že to sa dá vrátiť.

Takže LEHOTA je do odchodu vlaku.
Ale stále platí to že ak to vraciam cez aplikáciu = do kreditu, tak mi nestrhnú tých 10 % ? Tak to píšu v tej aplikácii, len že tu v tabuľkách zase nie 😀.

Prosím ťa a čo znamená skratka z tabuľky ITD ??? (chápem že to je nejaké pomenovanie toho lístka ale google tiež nevie ako to znie celé).
Dík ešte raz, pomohlo mi.

blunka
27. nov 2023

"TIP: Výhodnejšie podmienky vrátenia dokladov získate pri platbe kreditom. Pri vrátení dokladu zaplateného kreditom do konta zákazník neprichádza o sankciu za vrátenie dokladu – na kredit je vrátená celá suma zaplatená za cestovný doklad (sankcia za vrátenie do bonusového kreditu, zvyšná suma do kreditu zákazníka)."

toto myslím že asi platí zároveň s tou tabuľkou
zámerne to sme vkladám, keď niekto bude ešte hľadať podobnú tematiku aby vedel

blunka
27. nov 2023

ITD = internetový doklad
práve som si dobila kredit a tam to bolo celopomenované 🙂

maranco
27. nov 2023

@blunka peniaze za vrátenie lístka si nedaj vyplatiť na účet (prídeš o 10%) ale do kreditu a tých 10% bude bonus čo použiješ pri ďalších nákupoch lístka tak si zvolíš že využiť aj bonusový kredit okrem bežného kreditu.