Prosím Vás napíšte mi ako Mongolovi krok po kroku ako vrátiť vec do Lidl eshop. Tá linka to je otras. Nedá sa tam normálne dovolať. Kde mam čo napísať a čo vytlačiť.
Ďakujem veľmi pekne.
Zn: nikdy viac eshop Lidl
@bozenas ďakujem idem skúsiť
Objednávku si robila pod svojím prihlásením alebo bez registrácie?
@9gabi9 och neviem, asi registrácia
@autor majú veľmi jednoduchy spôsob vrátenia. Neviem s čim môžeš mať problém. Návod ti poslala vyššie, je pekne rozpísaný na stránke. Jediný rozdiel je, či si išla s registráciou alebo bez. Veď si pozri v maily. Potom musíš vytlačiť a nalepiť štítok čo ti príde do mailu. Jeden na balík, jeden je pre teba, ktorý ti potvrdia ba pošte - doporučený listok . A tak odnesies na poštu
Nechce sa ti citat ich podmienky,tak pises na MK?kazdy priemerne inteligentny pochopi z ich stranky,ako vratit tovar,nemusis volat ziadnu linku
vela krat som podla tohto navodu uz veci vratila a zakazdym to prebehlo lahko a bez ziadnych komplikacii. mne sa celkovo toto ich nastavenie eshopu , objednavok a aj pripadnych reklamacii velmi paci
Baby,a neda sa tovar kupeny online vratit osobne aj na predajni? S tym nemáte skusenost?
@omama40 ja som Mongol. Dúfam že si spokojná ako veľmi si mi poradila
@feketka to zaujima aj mna
Tak ked si Mongol,tazko sa ti na Slovensku bude zit🤣lebo pridu zlozitejsie situacie na riesenie🤣
Tak potom je to veľmi jednoduché. Cez svoj profil zadáš, že chces tovar vrátiť a všetko potrebné ti príde mailom. Už ti to písali aj v predchádzajúcich príspevkoch. Nedávno som takto zadarmo posielala rýchl. kanvicu cez poštu a všetko prebehlo ok, už mám aj vrátené peniaze
objednaný tovar sa dá na predajni reklamovať, ale vrátiť nie.
Ja som postupovala podľa tohto: