Chcem sa opýtať na váš názor, predala som jednej pani chlapčenský oblek ( oblek + nohavice), poslala som jej rozmery. Zobrala ho, ale keď jej prišiel , tak ze nohavice su úzke, že ich chce vrátiť a oblek si nechá. Nejako sme sa naťahovali a nakoniec mi číslo účtu neposlala. A teraz po viac ako mesiaci( 4.9. mi napisala poslednýkrát) mi odpisala, ze jej mám vráti peniaze. Podľa mňa to nieje normálne pýtať po mesiaci peniaze
Tak to má smolu. To je neskoro. Neviem koľko stál, ak veľa tak možno by som dala asi zľavu na nohavice. Napr. Vrátila polku ich ceny. No jednoznačne je to po mesiaci bezpredmetné. To sa nerobí. Ak išlo o oblek z rovnakej látky a jedného druhu, tak nevidím dôvod to rozdeľovať. Niektoré maminy asi nemajú súdnosť.
Nepochopim niektore kupujuce. Mala rozmery nohavic, je to jej problem ze nepomerala dieta. Ze ju vobec napadne ze rozdelit oblek. Po mesiaci sa tovar urcite nevracia. Rozum sa mi zastavuje.
Alebo len skúšajú čo si môžu dovoliť a či má to druhá strana skočí 😉
@spalviktoria predstavte si , že ta pani sa mi vyhráža políciou, za podvod. To je nehoráznosť
Tak na polícii sa určite týmto budú zaoberať. Skúša vás zastrašiť. A aký podvod. Sak tovar ma. A pochybujem ze tu ide o horibilnu sumu. Takéto matky ma vytáčaju. Nech ide do obchodu, vyskúša a ma pokoj. Mam doma kopu veci co nám nesadli. A co teraz? To je riziko bazáru.
@polyana cena bola 22€ a v tom mala aj košeľu , sako aj nohavice
@spalviktoria nevratila by som jej nic,oblek mohla pouzit a teraz ho chce vratit.