Vrátenie tovaru kupujúcemu

tatralandia
27. sep 2017

Dobry den prajem, poradite? Tak v kratkosti: pani-mimusinka si u mna zakupila detsky ruksak s ktorym nakoniec nebola spokojna a ziadala o vratenie penazi s cim som suhlasila. Ja som jej uctovala postovne 0.95€ zvysok bol na moje naklady. S tym ze ked mi tovar vratila pani naspat,za prevzatie zasielky mam uhradit 3€. Pytala som sa jej ako k tomu prisla a ze mi to posielala doporucene. Ja som ani nechcela aby mi to posielala naspat doporucene a za doporucene sa uctuju 3€? Odkial k tomu prisla. Prevod ohladom vratenia penazi som robila priamo v banke a tam je poplatok 1.50€.,tak som informovala dopredu pani ze aspon to 1€ si z tej sumy stiahnem. Uhradene 19.9.priamo z banky,mam aj doklad,co som rada,pretoze sa pani zacala ohanat tym ze este neskontrolovala peniaze ci som jej ich ozaj poslala. Nehoraznost. Tak poradte. Kazda rada nad zlato. Vopred dakujem ,)

miku1
27. sep 2017

@tatralandia Mňa hlavne napadá, že prečo nebola spokojná? Ak tomu ruksaku nič nebolo, len sa jej "naživo" už tak nepáčil, tak by som to ja neriešila a ruksak naspäť nebrala. Trošku som sa v tým sumách stratila, ale ja by som jej teda vrátila len sumu za ruksak, v prípade, že nebol poškodený, alebo nejak chybný, určite by som poštovné nechala na nej.

dominika6
27. sep 2017

@tatralandia
1) ak máš v podmienkach predaja že tovar neberieš nazad,má to rešpektovať..tovar ak je pravdivo opísaný,nafotený z každej svetovej strany tak nazad nevezmem a môže si ho darovať komu chce..
2)ak sa tu handrkujete o 1,- hore dole tak sa na to kašli..ona ti to poslala dobierkou kedže poštovné bolo 1.70,- a ostatné je dobierka..
3) nabudúce si rozmysli

melasinda
27. sep 2017

1. Presne tak, nechápem, prečo ho vracala....
2. To, že ho posielala dobierkou, je tiež na hlavu padnuté...zbytočné vytváranie nákladov..
3. Nechápem, ako niekto v 21. storočí nemá účet a IB, namiesto toho ide do banky urobiť vklad za nenormálne poplatky

ferala
27. sep 2017

Jedno euro by som už nechala tak keďže evidentne sa v tom vyžíva a hľadá príležitosti a dôvody prečo sa vyhovárať a podobne. Nechala by som to už tak, v pokoji si každá existujte ďalej a aspoň budeš vedieť, že jej už nič nemáš posielať

tatralandia
autor
27. sep 2017

Dakujem vam vsetky za odpoved. V podstate som ani nic ine necakala. Len skoda ze su medzi nami aj takyto ludia s ktorymi treba nieco neustale riesit. Pekny den vam vsetkym. Druhykrat uz takuto chybu neurobim.

tatralandia
autor
28. sep 2017

Nakoniec je ptrebne aby som sa verejne ospravedlnila tejto pani za vzniknute nedorozumenie. Za postovne som neplatila nic aj ked na sprievodke bolo pisane-kurier-3€. Idem aj jej osobne.

tomas97
11. aug 2021

@tatralandia ty si povinná vrátiť plnú kúpnu cenu a všetky náklady spojené s doručenim k spotrebiteľovi. Ona je v takomto prípade povinná znášať náklady spojené s odoslaním zásielky. Takze ak niečo predávam cez internet a stojí to 10€ a poštovné je 5€ a kupujúci zaplati za všetko 15€ tak pri vzniku nároku na odstúpenie od zmluvy má právo na celu sumu 15€. Náklady spojené s doručením predávajúcemu v plnej výške znáša kupujúci☺️